در گفت و گو با جی پلاس؛

استراماچونی تا اینجا در استقلال چه کرده؟/ سیاوش یزدانی: خط دفاع استقلال را بیمه می کنیم/ او متفاوت است

مدافع جدید استقلال می گوید در فصل جدید خط دفاعی استقلال بهتر عمل خواهد کرد و موجب دلگرمی هواداران این تیم خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

سیاوش یزدانی با انتقال به استقلال با اتفاق خوبی رو به رو شد و برای نخستین بار به تیم ملی فوتبال ایران هم دعوت شد. او در بازی دوستانه با تیم ملی امید هم به میدان رفت و به ایفای نقش پرداخت. یزدانی همچنین در مدت زمان اخیر زیر نظر استراماچونی تمرین کرده و تا حدودی با روحیات این مربی ایتالیایی آشنا شده است.

سیاوش یزدانی در گفت و گو با سرویس ورزشی جی پلاس؛ درباره وضعیت تمرینات آماده سازی استقلال، اظهار می کند: تمرینات خوب را در ترکیه و قبل از آن در تهران برگزار کردیم. امسال استقلال زودتر از سال های گذشته شروع کرده و همین موضوع موجب کمک به آماده سازی تیم می شود.

او درباره کار کردن با استراماچونی در این تیم یادآور شد: مربیان خارجی معتبر طبیعتا از سطح فنی و دانش فوتبالی بالایی برخوردار هستند که در وهله نخست موجب رشد بازیکنان می شوند و اشتباهات بازیکنان ایرانی را رفع می کنند. استراماچونی متفاوت از همه مربیانی است که تا به حال داشتم و اصول و و قواعد خودش را برای تمرین کردن و بازی دارد.

مدافع استقلال تاکید کرد: خط دفاعی استقلال تقریبا مشخص شده و بازیکنان در حال آماده سازی هستند. تمرینات استراماچونی و دستیارانش موجب آمادگی بیشتر ما شده و فکر می کنم می توانیم در فصل پیش رو خط دفاعی استقلال را بیمه کنیم. 

یزدانی همچنین درباره حضورش در تیم استقلال نیز تصریح کرد: تمام هدفم موفقیت استقلال و رشد خودم است. دوست دارم استقلال پله ترقی من به اروپا باشد و از طرفی به تیم کمک کنم. 

مدافع ملی پوش استقلال همچنین درباره دعوت شدن به تیم ملی، به جی پلاس گفت: خوشحالم آرزویم محقق شد و به تیم ملی دعوت شدم. دنبال فرصتی بودم تا خودم را به کادرفنی تیم ملی نشان دهم. امیدوارم نظر کادرفنی را جلب کرده باشم و باز هم به تیم ملی دعوت شوم.

دیدگاه تان را بنویسید