پیشکسوت استقلال: یک دستیار ایرانی می‌توانست به استراماچونی کمک کند

مجید نامجومطلق، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قضاوت در مورد بازیکنان جدید استقلال زود است، ولی امیدوارم این خریدها جواب بدهند و عملکرد خوبی در این تیم داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید نامجومطلق با اشاره به آخرین وضعیت تیم استقلال گفت: بعد از اضافه شدن استراماچونی به استقلال، از چند خرید این تیم رونمایی شد و طبیعی بود که با توجه به عدم آشنایی این مربی با فوتبال ایران، باشگاه برای جذب چند بازیکن اقدام کند. این درست است که استقلال بازیکنان بزرگ و ستاره جذب نکرده است، ولی امیدوارم این بازیکنان که جوان هستند در این تیم تبدیل به یک ستاره شوند. استراماچونی هم یک مربی صاحب‌نام است که امیدوارم در استقلال موفق باشد.

وی در واکنش به برخی انتقادها مبنی بر اینکه استقلال خالی از بازیکن بزرگ شده است، تأکید کرد: استقلال همیشه بازیکن بزرگ و ستاره داشته است و این شرایط در چند سال اخیر هم وجود داشت. شما دیدید که در این چند سال چه بازیکنان بزرگی از این تیم جدا شدند، ولی ما باید به بازیکنان جوان و خریدهای این تیم زمان بدهیم و قضاوت در مورد آنها زود است. باید امیدوار باشیم که آنها در استقلال تبدیل به ستاره شوند و شروع مسابقات خیلی چیزها را روشن خواهد کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عدم حضور یک دستیار ایرانی در کنار استراماچونی تصریح کرد: این مسائل به مذاکرات باشگاه با این مربی مربوط می‌شود و اینکه استراماچونی آن زمان چه شرط و شروطی را تعیین کرده است. شاید این مربی موافق استفاده از دستیار ایرانی نیست. به‌هرحال مربیان خارجی وقتی به فوتبال ایران می‌آیند در برخی زمینه‌ها دست به عصا هستند و بحث اعتماد هم مطرح است. در کل اعتقاد من این است که یک دستیار خوب ایرانی می‌توانست به استراماچونی کمک کرده و در شروع کار اطلاعات کافی از فوتبال‌مان را به او ارائه کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید