استقلال بازیکن بزرگ و با تجربه ندارد

فریبا: امیدوارم استراماچونی مثل شفر ایرانیزه نشود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:امیدوارم استراماچونی مثل شفر ایرانیزه نشود چون قشنگ یادم است اولین باری که به محل تمرین شفر رفتم او چنان بلایی بر سر بازیکن بزرگ تیم آورد اما در ادامه کاملا ایرانیزه شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بهتاش فریبا در خصوص تصمیم استراماچونی مبنی بر کنار گذاشتن چند بازیکن از تیم استقلال، گفت: تجربه و زمان نشان داده که هر مربی که از نظر نظم و انضباط بالای سر استقلال بوده موفق‌ترین مربیان محسوب شده است. آمار هیچ وقت دروغ نمی‌گوید و شما می‌توانید به آمار مراجعه کرده و ببینید از زمان رایکوف و این مربی جدید کدام مربیان موفق بوده‌اند.

وی افزود: از اینکه روح‌الله باقری باید از استقلال برود خیلی ناراحتم چون سبک فوتبال او را دوست دارم ولی اینکه یک سرمربی خودش مستقیما به بازیکن می‌گوید تو را نمی‌خواهم و حرفش را مستقیم می‌زند مطمئنا به نظم و انضباط اهمیت زیادی داده و می‌تواند آینده خوبی داشته باشد. 

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: امیدوارم استراماچونی مثل شفر ایرانیزه نشود چون قشنگ یادم است اولین باری که به محل تمرین شفر رفتم او چنان بلایی بر سر بازیکن بزرگ تیم آورد که خودمان هم تعجب کرده بودیم اما بعد این آدم کاملا ایرانیزه شد و کار به جایی رسید که می‌گفت فلانی و فلانی پنالتی بزنند. به نظرم همین نظم و انضباط که استراماچونی ایجاد کرده برای قهرمانی کافی است.

فریبا در خصوص حضور زرینچه به عنوان سرپرست استقلال گفت:‌این اقدام کار پسندیده‌ای بود چون او از بازیکنان متعصب استقلال بوده و چون در آمریکا زندگی کرده زبان هم بلد است و می‌تواند با سرمربی ارتباط بگیرد. به نظرم زرینچه می‌تواند سیاست کنترل بازیکنان بین آنها و باشگاه را اجرا کند.

وی با تاکید بر اینکه مهاجم جدید می‌تواند به استقلال کمک کند، گفت: دیاباته بازیکنی است که قد و قواره خوبی دارد و اگر یادتان باشد دو هفته پیش گفتم استقلال نیاز به مهاجمی مثل اوساگونا دارد. این بازیکن خارجی هم فیزیک خوبی دارد و هم می‌تواند سر بزند. فقط من امیدوارم استقلالی‌ها بتوانند پاتوسی را حفظ کنند وگرنه ما در آن منطقه دچار مشکل خواهیم شد. 

وی گفت:‌استقلال در پست پاتوسی نیازمند بازیکن است و باز هم تاکید می‌کنم این تیم یک دروازه‌بان هم می‌خواهد. اگر گلر استقلال دچار مشکل شود یک گلر دیگر باید در حد استقلال در این تیم حضور داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه استقلال امسال تهی از بازیکنان بزرگتر و باتجربه است، گفت: چیزی که قابل کتمان نیست نیاز استقلال به یک بازیکن بزرگ در میانه  میدان است. بازیکن بزرگ معنایش این نیست که حتما فوتبالیست بزرگی باشد ولی او باید در وهله اول بچه تهران باشد و بازیکنان تیم از نظر فنی و معرفتی او را قبول داشته باشند. این بازیکن باید مسائل داخل زمین را حل کند و زمان خود ما سعید مراغه‌چیان، پرویز مظلومی و چند نفر مثل خودم حتی اجازه نمی‌دادیم مسائل به گوش سرمربی تیم برسد. امیدوارم اگر استقلال نمی‌تواند چنین بازیکن داشته باشد حداقل آن را تولید کند. چون این تیم به چنین بازیکنی در میانه زمین نیاز دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید