پرطرفدارترین گوشی های هفته آخر دی ماه

هفته جدیدی آمده است و ما برای شما فهرست تازه‌ای از موبایل های ترند شده در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی آماده کرده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در واقع گوشی هایی در این لیست قرار دارند که طی یک هفته گذشته، آمار جستجوی افراد درباره آن ها و انتشار اخبار بیشتر بوده است.

برای اولین بار ورود یکی از نسخه‌های لایت سامسونگ را در بین ده گوشی برتر مشاهده می‌کنیم. این مدل محبوب گلکسی S10 لایت است که جایگاه سوم را از آن خود کرده و اکنون عضوی از خانواده محبوب‌ترین‌های هفته است. این در حالی است که نسخه لایت گوشی نوت ۱۰ دو جایگاه پایین‌تر از آن قرار دارد. این بدان معناست که این هفته نسخه‌های لایت گوشی‌های سامسونگ توانسته‌اند نظر بسیاری را به خود جلب کنند.

در ابتدای فهرست، گوشی ردمی نوت ۸ پرو نشسته است که جلوی گلکسی A51 قرار دارد. این در حالی است که ردمی نوت ۸ یک پله سقوط کرده و اکنون دو گوشی سامسونگ را از یکدیگر جدا می‌کند.

در مقام ششم گوشی اکسپریا ۵ پلاس را مشاهده می‌کنیم. دیدن یک گوشی از این شرکت در فهرست ده پرطرفدار هفته برای ما اتفاق عادی نیست، مخصوصا اگر از سری اصلی آن نباشد. شاید حضور این گوشی در پرطرفدارترین‌ها نشان از بازگشت این شرکت ژاپنی به میادین باشد.
AndroidOnlineNewsImage (1)
گوشی شیائومی می‌نوت ۱۰ پرو تنها یک مقام از دست داد و علی‌رغم هجوم سخت‌افزار‌های جدید این هفته جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است. پس از آن دو گوشی از سامسونگ حضور دارند. دستگاه‌های سامسونگ گلکسی A71 و گلکسی A50 مقام‌های هشتم و نهم را کامل کرده و اکنون تنها یک دستگاه باقی می‌ماند تا فهرست تمام شود. این گوشی هوشمند نیز یکی از محصولات شرکت اپل است که آیفون ۱۱ پرو نام دارد و با حضورش در مقام دهم فهرست هفته دوم سال ۲۰۲۰ را تکمیل می‌کند.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

این فهرست به ما نشان می‌دهد که سه گوشی اوپو Reno3 پرو، ریلمی X50 5G و سامسونگ گلکسی A70 محبوبیت خود را از دست داده‌اند و دیگران در میان ده گزینه محبوب خبری قرار ندارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید