تهیه بلیت برگشت برای کالدرون/ سرمربی آرژانتینی سرخپوشان راه استراماچونی را می‌رود؟

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال این باشگاه بلیت برگشت تهیه کرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ نشست شبانه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه‌های گابریل کالدرون و ارتباطی که در این نشست با سرمربی آرژانتینی برقرار شد، آنقدر امیدوارکننده بود که مدیریت این باشگاه برای کالدرون بلیت برگشت برای تاریخ 10 ژانویه (فردا) را گرفت.

براساس توافقی که بین مسئولان باشگاه پرسپولیس با کالدرون و مدیربرنامه‌هایش صورت گرفته، این باشگاه قسط دوم قرارداد سرمربی خود را فعلاً پرداخت نخواهد کرد و به نوعی از وی مدت کوتاهی را وقت گرفتند. این در حالی است که کالدرون در حال حاضر به دلیل عقب افتادن زمان دریافتی‌هایش از باشگاه پرسپولیس این اجازه را دارد که قرارداد خود را فسخ و خواهان مطالباتش شود.

در حقیقت شرایط کالدرون دقیقاً مانند آندره‌آ استراماچونی است و باید دید او حالا راضی به بازگشت به ایران خواهد شد یا به مانند سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان ترجیح می‌دهد در کشورش بماند.

آنچه مشخص است تا فردا تکلیف کالدرون با پرسپولیس مشخص خواهد شد. اگر او تصمیم به بازگشت بگیرد که تمرینات سرخپوشان از روز شنبه زیر نظر وی برگزار خواهد شد در غیر این‌صورت مدیران پرسپولیس باید به فکر سرمربی جدید بوده و با شکایت کالدرون به فیفا هم مواجه خواهند شد.

مسئله اصلی این است که اگر مدیران باشگاه پرسپولیس از بازگشت کالدرون اطمینان حاصل نمی‌کردند برای او بلیت برگشت تهیه نمی‌کردند. هر چند این اطمینان در مسئولان باشگاه استقلال برای بازگرداندن استراماچونی هم وجود داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید