خلیل‌زاده: نمی‌توانم مدیرعامل استقلال شوم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: نمی‌توانم در استقلال مدیرعامل شوم؛ مگر آنکه از مجموعه قبلی‌ام استعفا کنم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اسماعیل خلیل‌زاده بعد از شرکت در جلسه معارفه فرهاد مجیدی در خصوص اتفاقات تمرین امروز استقلال اظهار داشت: امروز در نشست با همه بازیکنان شرکت کردیم و انشاءالله بازیکنان با آمادگی کامل برنامه‌های تیمی را برای نیم‌فصل دوم پیگیری خواهند کرد. 

وی در خصوص مشکلاتی که در پرداخت مطالبات بازیکنان وجود داشت،‌گفت: همان‌طور که در مسابقه قبلی اشاره کردم روز یکشنبه ساعت 15 مطالبات بازیکنان پرداخت شده است. در برخی از بازیکنان هم ممکن است یکی، دو درصد اختلاف مالی وجود داشته باشد که رقم پرداختی به ‌آنها به 40 درصد برسد. به همین دلیل از مسؤول مالی باشگاه خواستم تا امشب همه چیز را در اختیارم قرار بدهد و تا فردا این مسأله را هم حل خواهم کرد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص نگرانی هواداران بابت نقل و انتقالات این تیم عنوان کرد: ما کمیته‌ای را با حضور بهرام امیری و یکی از اعضای هیأت مدیره تشکیل دادیم و در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان نیز اطلاع‌‌رسانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به لیستی که فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار داده است،‌گفت: لیستی به دست ما رسیده اما آن کمیته‌ای که اشاره کردم باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند. 

خلیل‌زاده در خصوص اینکه سرانجام تکلیف شکایت استراماچونی از استقلال چه شد،‌گفت: فکر می‌کنم در مورد آقای استراماچونی مثل یک سریال توضیح داده‌ام همانطور که می‌دانید با خطیر و رحمان رضایی به قطر رفتیم که داستان‌های این موضوع را همه می‌دانند. بین ما و استراماچونی قطع همکاری صورت گرفته و اینکه چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد الان مشخص نیست. 

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص انتشار قرارداد استراماچونی در یکی از رسانه‌ها و اینکه چه تصمیمی برای این موضوع اتخاذ شده است، عنوان کرد: از واحد حقوقی باشگاه خواسته‌ام تا در این زمینه حتماً اقدام قانونی صورت گیرد. 

وی با اشاره به تغییراتی که در مدیریت باشگاه استقلال رخ داده است،‌گفت: من سرپرست باشگاه استقلال هستم چون در حال حاضر مدیرعامل یک مجموعه دیگر محسوب می‌شوم، من نمی‌توانم در استقلال مدیرعامل شوم مگر آنکه از مجموعه قبلی‌ام استعفا بدهم. نمی‌دانم آقای علی‌نژاد چه مصاحبه‌ای انجام داده ولی در حال حاضر سرپرست باشگاه استقلال هستم و تا ساعتی که در این پست بمانم تلاشم را انجام خواهم داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید