خلیل‌زاده: تلاش می‌کنیم مذاکرات با استراماچونی باب میل هواداران استقلال باشد/ میلیچ و دیاباته برمی‌گردند

اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به جلسه‌اش با آندره‌آ استراماچونی تأکید کرد که تلاش خواهند کرد نتیجه مذاکره باب میل هواداران باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال درباره استعفای میرشاد ماجدی از عضویت در هیئت مدیره این باشگاه گفت: این استعفا به دست ما رسیده و باید در هیئت مدیره و در اولین جلسه مورد بررسی قرار گیرد. بعد از آن در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

خلیل‌زاده در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: به همراه آقای رحمان رضایی به کشور قطر خواهیم رفت و همچنین از آقای علی خطیر خواسته‌ایم تا در دوحه حضور داشته باشد تا در جلسه مشترک با مدیربرنامه‌های آقای استراماچونی حاضر شویم. تلاش همه این است تا خروجی این جلسه باب میل هواداران باشد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: با همکاری اعضای هیئت مدیره و دیگر اعضای باشگاه و تیم در حال نهایی کردن لیست اولیه تیم برای مسابقات لیگ قهرمانان و فصل نقل‌وانتقالات هستیم. این لیست قابل تغییر است و باشگاه بعد از نقل‌وانتقالات لیست نهایی خود را اعلام می‌کند.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: همچنین مسئولان اجرایی باشگاه مأمور شدند تا مقدمات لازم برای برپایی اردوی نیم‌فصل را فراهم کنند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

خلیل‌زاده در بخش بعدی صحبت‌های خود گفت: بلیت برگشت برای آقایان میلیچ و دیاباته تهیه شده است و این دو بازیکن پیش از شروع تمرینات وارد تهران خواهند شد.

وی در پایان صحبت‌های خود خطاب به هواداران استقلال گفت: خواسته هواداران را می‌دانیم و برای محقق کردن آن تلاش می‌کنیم. از تمام هواداران تقاضا دارم تا با حمایت و صبوری خود در این مسیر ما را همراهی کنند تا بتوانیم هر چه بهتر در این مسیر گام برداریم و نتیجه مطلوب هواداران را کسب کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید