در حاشیه مراسم تقدیر از ورزشکارانی که سهمیه المپیک ۲۰۲۰ گرفتند؛

صالحی امیری: مردم از قهرمانان انتظار دارند که کامشان را شیرین کنند/ همه با تمام توان حرکت کرده‌اند تا کاروان ایران موفق شود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما نباید هیچ کوتاهی داشته باشیم و باید در مسیر موفقیت حرکت کنیم تا به قله برسیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا صالحی‌امیری در مراسم تقدیر از ورزشکارانی که سهمیه المپیک 2020 را گرفته‌اند، اظهار داشت: همه علاقه‌مند بودیم که شما ورزشکاران را ببینیم و از زحمات شما تقدیر کنیم؛ به ویژه از روسای فدراسیون‌ها که کمتر دیده می‌شوند. آنها صبح تا شب در فدراسیون و سایر نهادها درگیر هستند تا رضایت ورزشکاران را تأمین کنند و بستر لازم برای موفقیت فراهم شود.

وی افزود: قهرمانان بدانند آنچه در توان ما در کمیته و وزارت بوده، به کار گرفته‌ایم و موفق شوند. من در این چند هفته با مسئولان کشور جلسات مختلف داشته‌ام تا شرایط لازم فراهم شود، اما باید در نظر گرفت که کشور نیز در شرایط خاصی است. با این وجود به غیرت و تلاش شما ورزشکاران ایمان داریم تا کام مردم شیرین شود.

وی گفت: مردم از قهرمانان انتظار دارند که کامشان شیرین شوند. ما باید این باور را ایجاد کنیم که هر که در توان هست، در طبق اخلاص گذاشته می‌شود و نتیجه هم دست خداست. شما از حالا و حتی اگر در المپیک روی سکو هم نروید، باز هم پیروز هستید. همین تلاش برای کسب سهمیه یک پیروزی است.

صالحی‌امیری عنوان کرد: کاراته را مطمئن هستیم که می‌تواند بدرخشد. ورزش ایران رو به جلو است. من از تک تک ورزشکاران خواهش دارم که مسائل را درون فدراسیون مربوطه حل کنند. ما نباید انتظار غیر قابل هضم و غیر قابل جذب برای مردم ایجاد کنیم. ما باید به مردم این اطمینان را بدهیم که همه ورزشکاران و مسئولان تمام تلاش خود را خواهند کرد و نتیجه هم دست خداست.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: ما از فوتبال امید تلاش حداکثری و بازی جوانمردانه در رقابت‌های انتخابی المپیک خواسته‌ایم. تعداد بالای کسب سهمیه در برخی رشته‌ها مثل تیراندازی نوعی پیروزی است. یکی دیگر از انتظارات ما این است که ورزشکاران در رسانه‌ها حاضر شوند و با حرف‌های خوب، کام مردم را شیرین کنند. ما نباید هیچ کوتاهی داشته باشیم و باید در مسیر موفقیت حرکت کنیم تا به قله برسیم. دولت چیزی برای تخصیص بودجه کم نگذاشته است و ما هم به فدراسیون‌ها کمک کرده‌ایم. شهادت می‌دهم که هیچ کوتاهی نشده و همه با تمام توان حرکت کرده‌اند تا کاروان ایران موفق شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید