پنجمین نشست کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک؛

صالحی امیری: نیاز جامعه مخصوصاً ورزش ایران معنویت‌گرایی است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که روح اخلاق و معنویت را در ورزش ایران بدمیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پنجمین نشست کمیسیون فرهنگی کمیته ملی المپیک با موضوع معنویت و ورزش در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در ابتدای این نشست گفت: بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که روح اخلاق و معنویت را در ورزش ایران بدمیم. مفهوم معنویت در جامعه ما گمشده است و اگر امروز دچار بحران معنویت هستیم، به این دلیل است که اخلاق مخدوش شده است. نیاز جامعه مخصوصاً ورزش ایران معنویت‌گرایی است.

وی با تاکید بر اینکه انسان با فضیلت و اخلاق و دین مدار فساد نمی‌کند، گفت: اگر امروز فقر و فساد و حاشیه نشینی و ده‌ها چالش دیگر را می‌بینم، به دلیل فاصله گرفتن از معنویت است.

رئیس کمیته ملی المپیک یادآور شد: با مجموعه وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک به دنبال تربیت انسان‌های با فضیلت هستیم که برای جهانیان الگو باشند و فقط دنبال سکو و سکه نیستیم، اما نمی‌دانم چقدر موفق خواهیم بود.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته پار المپیک، بهداد سلیمی، حسن رنگرز، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، اورسجی رئیس فدراسیون کبدی در این نشست حضور داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید