گزارش جی پلاس؛

المپیکی ها در گردنه بحران/ نبود رییس فدراسیون و تنهایی تیم ملی امید در تهران!

با استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، تیم ملی امید تحت شعاع این اتفاقات قرار گرفته و فعلا برنامه ای برای برگزاری مراسم بدرقه و حمایت از این تیم وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال امید برای حضور قدرتمند در مرحله انتخابی المپیک در قاره آسیا، اردویی را در قطر برگزار کرد و به مصاف تیم ملی امید این کشور رفت که حاصل آن تساوی دو - دو بود.

شاگردان حمید استیلی شب گذشته به ایران بازگشتند تا بعد از استراحتی دو روزه، روز چهارشنبه راهی تایلند شوند و بعد از یک هفته به مصاف ازبکستان بروند. به همین دلیل امروز نیز فهرست 23 نفره تیم ملی بعد از پایان اردوی قطر اعلام شد و تعدادی از بازیکنان حاضر در اردوی قطر، مجبور به خداحافظی از این تیم شدند.

با این حال، همزمانی برنامه های پایانی تیم ملی امید با استعفای ناگهانی مهدی تاج، موجب سردرگمی شده و نگرانی حمید استیلی و همکارانش را به دنبال داشته است.

در حالی که در سنوات گذشته در مسابقات مهم و سرنوشت ساز برای افزایش روحیه، انگیزه و حمایت از تیم ملی مراسم بدرقه ای را برگزار می کردند، در این دوره خبری از این موضوع نیست و فعلا هیچ گونه اطلاع رسانی صورت نگرفته است تا تیم ملی در سکوت خبری راهی تایلند شود.

مهدی تاج که از بانیان برگزاری این قبیل مراسم ها طی سال های گذشته بوده و بازیکنان تیم امید هم انتظار داشتند با حمایت مسئولان و مردم راهی مسابقات تایلند شوند، فعلا چنین چیزی محقق نشده است. باید دید در نبود تاج که معمولا در محل مسابقات و اردوی تیم ملی هم حاضر می شد، چه کسی در نقش رئیس فدراسیون فوتبال به حمایت همه جانبه از تیم ملی می پردازد.

البته ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فداسیون فوتبال روز گذشته گفت که تمام مسائل اجرایی انجام خواهد شد اما نبود رئیس فدراسیون در مقطع کنونی، موجب نگرانی کمیته ملی المپیک هم شده است و آن ها امیدوارند این موضوع تاثیری روی عملکرد کادرفنی تیم ملی و بازیکنان نداشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید