در گفت و گو با جی پلاس؛

صالح: وضع تیم امید آشفته است/ مجیدی را سوزاندند! / با این روند اشتباه به المپیک توکیو نمی رویم

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است وضعیت تیم ملی امید چند ماه قبل از انتخابی المپیک آشفته و نامشخص است.

لینک کوتاه کپی شد

با استعفای فرهاد مجیدی از هدایت تیم ملی امید، بحران در این تیم وارد فاز جدیدی شد و شواهد نشان از ناکامی دیگری در راه صعود به المپیک 2020 دارد.

وضعیت تیم امید آشفته است

مجید صالح در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ با بیان اینکه وضعیت تیم ملی امید بعد از اتفاقات اخیر بسیار بد و آشفته است، اظهار کرد: این تیم در بحران فرو رفته و دیگر زمانی برای اصلاح وضعیت موجود نمانده است. مسئولان باید درباره این وضعیت پاسخگو باشند. هر چند پاسخی باقی نمانده و احتمالا تیم ملی امید مسیر شکست را در انتخابی المپیک توکیو در پیش می گیرد.

جوانان در قالب تیم ملی امید خوب عمل نمی کنند

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: تیم امید ما خیلی وقت است که مشکل دارد. ما جوانان خوبی داریم اما وقتی در قالب تیم ملی قرار می‌گیرند، نمی‌توانند خوب عمل کنند. تیم امید ما نسبت به کشورهای دیگر بسیار عقب است و تا وقتی که روند توجه و رسیدگی به این تیم عوض نشود تغییری نخواهیم کرد.

علت کنار گذاشتن کرانچار را نمی دانم

این کارشناس فوتبال ایران درباره‌ عملکرد سرمربی‌های اخیر تیم امید، به جی پلاس گفت: چندی پیش کرانچار به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد، اما بعد از یک سال اخراج شد و ما هنوز نمی‌دانیم علتش چه بوده است. یا به یک نفر اعتماد داریم و به عنوان سرمربی انتخابش می‌کنیم که در این صورت باید از او حمایت کنیم و وقت کافی بدهیم تا خودش را نشان دهد و یا اگر اعتماد نداریم اصلا نباید او را انتخاب کنیم. بنده متوجه نمی‌شوم چطور می‌شود از یک سرمربی دو ماهه شناخت پیدا کرد؟!

مجیدی، کرانچار دیگری بود

صالح درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید، پس از زلاتکو کرانچار هم خاطرنشان کرد:  مجیدی هم کرانچار بعدی شد. ابتدا به سادگی مجیدی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب می‌کنید و بعد به گفته‌ی خود از مجیدی حمایت که نمی‌کنید هیچ، کارش را هم نمی‌گذارید انجام دهد.

مجیدی را سوزاندند!

وی با تاکید بر اینکه مجیدی در نتیجه اتفاقات اخیر سوخت، تصریح کرد: تنها اتفاقی که افتاده این است که مجیدی را که می‌توانست یک سرمربی خوب شود، سوزانده اید و الان دوباره باید یک جایگزین برای مجیدی انتخاب کنید. از کجا معلوم که آن جایگزین کارش را خوب انجام دهد؟ روند که اشتباه باشد نتیجه‌ای هم نخواهد داشت.

او قضاوت درباره مجیدی را در این زمان کوتاه درست ندانست و افزود: وقتی به هر دلیل بالاخره او را انتخاب کردید، قطعا برای بررسی کار مجیدی بازی‌های بیشتری لازم بود.

صالح درباره نقش نظارتی کمیته ملی المپیک و اجرایی فدراسیون فوتبال درباره تیم امید نیز به جی پلاس می گوید: اینکه در گذشته برنامه تیم ملی امید زیر نظر کمیته ملی المپیک بوده و الان زیر نظر تاج است، تاثیر زیادی در عدم موفقیت تیم ملی امید ندارد. همیشه به تیم امید ما کمتر از تیم ملی بزرگسالان توجه شده است.

همه چیز فوتبال ما به هم می آید!

مربی سابق تیم استقلال در پایان تاکید کرد: در فوتبال حرفه‌ای دنیا به تیم‌های پایه اگر بیشتر از تیم‌های بزرگسالان توجه نکنند، کمتر هم توجه نمی‌کنند. در فوتبال ما همه نگاه ها به تیم‌های بزرگسالان است و همه ارزیابی‌ها براساس تیم‌های بزرگسالان انجام می‌گیرد. این درصورتی است که در فوتبال حرفه‌ای اینگونه نیست. منتها انگار همه چیز فوتبال ما باید به هم بیاید!

تیم امید و تکرار سناریوی ناکامی در راه المپیک / چه کسانی تیم ملی را به این روز انداختند؟!

دیدگاه تان را بنویسید