جی پلاس

سعید عزت الهی در چهارراه بازگشت به ایران!

سعید عزت‌الهی، هافبک ایرانی یوپن مورد توجه تیم‌های مطرح لیگ برتری قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سعید عزت‌الهی روزهای عجیبی را در باشگاه یوپن سپری می‌کند. هافبک دفاعی و 23 ساله‌ای که حدود 30 بازی ملی در کارنامه دارد، فصل قبل و در 5 دیداری که برای ردینگ انجام داد، یکی از بازیکنان موثر این تیم در چمپیونشیپ بود اما آسیب‌دیدگی بد زمانی سراغ او آمد تا سعید از ادامه روند رو به رشد باز بماند.

عزت‌الهی تا آخرین بازی فصل که تنها روی نیمکت نشست، از فوتبال دور بود و بعد از این اتفاق راهی بلژیک شد تا پیراهن باشگاه یوپن را بپوشد. همان باشگاهی که پیش از عزت‌الهی، مرتضی پورعلی‌گنجی را در اختیار داشت و بعدها امید ابراهیمی را از الاهلی قطر جذب کرد.

سعید عزت اللهی

سعید عزت‌الهی به محض حضور در یوپن، برابر استانداردلیژ در ژوپیلرلیگ بازی کرد. دیداری که با نتیجه سه بر صفر به سود حریف تمام شد و سعید هم 67 دقیقه در زمین حضور داشت. بعد از این بازی، نوبت به جام حذفی و دیدار برابر کاستیلن رسید که باز هم نام عزت‌اللهی در ترکیب اصلی دیده می‌شد. این دیدار در پایان 120 دقیقه و ضربات پنالتی به سود یوپن تمام شد تا این تیم در روزی که عزت‌اللهی را کامل در اختیار داشت به دور بعدی جام حذفی صعود کند.

بعد از این بازی دیگر فرصت عرض اندام به سعید عزت‌الهی نرسید. او بیشتر روی نیمکت نشست و گاهی هم روی سکوها حضور داشت و موفق نشد جایگاهی در ترکیب یوپن برای خود دست و پا کند. به همین دلیل بحث جدایی عزت‌اللهی از یوپن مطرح شده و چند تیم لیگ برتری هم برای جذب این هافبک 191 سانتیمتری اقدام کرده‌اند.

باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند است تا سعید عزت‌الهی را جذب کند و از طرفی سپاهانی‌ها هم با او تماس‌هایی را برقرار کرده‌اند. عزت‌الهی ابتدای فصل هم مورد توجه استراماچونی و استقلال قرار داشت و همچنین تراکتورسازی را خواهان خود می‌دید. حالا همان تیم‌های ابتدای فصل هم عزت‌الهی را می‌خواهند و برای جذب او اقدام‌هایی انجام داده‌اند.

بیوگرافی-سعید-عزت-اللهی

سعید عزت‌الهی اما در چهار راهی قرار گرفته و البته برای بازگشت به لیگ ایران باید مدیران روستوف را هم راضی کند. بعید است آن ها به همین سادگی رضایتنامه عزت‌الهی را صادر کنند، مگر اینکه به صورت قرضی با جدایی او موافقت کنند. سعید اما مترصد فرصت دیگری است تا بتواند بخت خود را در فوتبال اروپا آزمایش کند و به همین دلیل فعلا پاسخی به پیشنهادهای ایرانی خود نداده است.  

 

دیدگاه تان را بنویسید