گزارش جی پلاس درباره آخرین وضعیت سعید عزت اللهی

روزهای سخت هافبک تیم ملی ادامه دارد! / شماره 6 به عراق می رود؟

غیبت سعید عزت‌اللهی در ترکیب یوپن به شش هفته رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سعید عزت‌اللهی بعد از حدود نیم‌ فصل دوری از فوتبال- به دلیل آسیب‌دیدگی- از ردینگ جدا شد و بر اساس قراردادی که با روستوف داشت به روسیه برگشت و همراه سایر بازیکنان این تیم تمرین کرد. سعید که علاقه‌ای به ادامه حضور در روستوف نداشت با انتقالی قرضی به بلژیک رفت تا پیراهن یوپن را بپوشد. تیم سابق مرتضی پورعلی‌گنجی که با مالکیت اسپایر قطر در لیگ بلژیک شرکت می‌کند.

اوضاع عزت‌اللهی در بدو ورود به یوپن مساعد بود. او در لیگ بلژیک و مقابل استانداردلیژ در ترکیب اصلی قرار گرفت، 67 دقیقه در زمین بود و سپس جای خود را به میلیسویچ داد. هفته بعد و در جام حذفی، سرمربی اسپانیایی یوپن باز هم از عزت‌اللهی در ترکیب اصلی استفاده کرد. هافبک سابق تیم ملی 120 دقیقه مقابل کاپیلن به میدان رفت و در نهایت یوپن توانست با پیروزی در ضربات پنالتی به مرحله بعد صعود کند.

سعید عزت اللهی

بعد از این بازی و نمایش مناسب عزت‌اللهی اما اثری از او در ترکیب یوپن نبود. هافبک 23 ساله و ایرانی در شش بازی اخیر یوپن، جایی در تفکرات خوزه نداشته؛ در دو بازی روی نیمکت نشسته و چهار بار هم از فهرست 18 نفره یوپن خارج شده است. با توجه به شرایط این روزهای عزت‌اللهی نباید شاهد حضور او در لیست تیم ملی باشیم. مارک ویلموتس در دو اردوی قبلی عزت‌اللهی را دعوت نکرد و این بار هم به نظر نمی‌رسد هافبک گیلانی جایی در فهرست تیم ملی برای بازی با عراق داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید