جی پلاس

جدایی پرابهام سعید عزت‌اللهی و تیم ملی!

قرار بود سعید عزت‌اللهی جانشین احسان حاجی‌صفی در تیم ملی شود که این اتفاق با توجه به زمان کوتاه تا بازی با عراق رخ نداد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سعید عزت‌اللهی مدت‌هاست که در لیست تیم ملی جایی ندارد. این هافبک دفاعی 23 ساله که در نقل و انتقالات تابستانی، با قراردادی قرضی از روستوف روسیه راهی یوپن بلژیک شد، آخرین بار برای برگزاری دو بازی تدارکاتی مقابل سوریه و کره جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد و بعد از آن هیچ‌گاه مورد اعتماد مارک ویلموتس قرار نگرفت.

سعید عزت‌اللهی در این مدت، دو بازی برای یوپن انجام داده و روی هم 187 دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت. او ابتدا در لیگ بلژیک برابر استانداردلیژ 67 دقیقه بازی کرد و سپس در جام حذفی 120 دقیقه مقابل کاپیلن در ترکیب یوپن حضور داشت. دیداری که با برتری یوپن در ضربات پنالتی و صعود این تیم به مرحله بعدی جام حذفی همراه شد.

5112187

با این حال مارک ویلموتس در اردوهای اخیر نگاهی به حضور عزت‌اللهی نداشت و او را برای بازی مقابل هنگ‌کنگ، کامبوج و همچنین بحرین و عراق به اردو دعوت نکرد. در این بین اما خبری امیدوارکننده به دست عزت‌اللهی رسید و اینکه مارک ویلموتس قصد داشت برای بازی با عراق، این هافبک تدافعی را به اردو دعوت کند.

بعد از آسیب‌دیدگی احسان حاجی‌صفی و غیبت او برای بازی مقابل عراق، ظاهرا مسئولان تیم ملی به دنبال این بودند تا زمینه را برای حضور سعید عزت‌اللهی فراهم کنند. تماس‌هایی هم از سوی آن ها با عزت‌اللهی برقرار شد اما در فاصله دو، سه روز مانده به بازی با عراق شرایط برای حضور هافبک ایرانی یوپن در اردوی تیم ملی فراهم نشد. به همین دلیل ویلموتس مجبور شد مهدی ترابی را به اردوی تیم ملی دعوت کند و یک بال کناری را جانشین احسان حاجی‌صفی کند که یکی از هافبک‌های تدافعی و میانی تیم ملی بود.

cover_1440

با توجه به اتفاق‌های رخ داده، بعید نیست مارک ویلموتس در اردوهای بعدی نام سعید عزت‌اللهی را در لیست خود قرار بدهد. هافبکی که بیش از سه سال یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود اما حالا جایگاه خود را در تفکرات سرمربی جدید از دست داده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید