مجید واشقانی: اگر برنامه‌های بد و ضعیف نسازیم حال تلویزیون ما خوب خواهد بود

« مجید واشقانی » که این روزها یکی از پرکارترین بازیگران تلویزیون به حساب می‌آید با اشاره به فعالیت‌های اخیرش در تلویزیون گفت: از اینکه در تلویزیون بیشتر از سینما فعال بودم، پشیمان نیستم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: در سریال «از سرنوشت»  نقش « منصور افشار » را بازی کرده‌ام، یکی از نقش‌های اصلی کار است که سریال به طور کل با زندگی افشار شروع شده، ادامه پیدا می‌کند و با دنبال کردن زندگی این کاراکتر به پایان می‌رسد. حضور من و «پوریا پورسرخ » در این سریال کوتاه‌تر از بازیگرانی است که دوران کودکی این دو کاراکتر را بازی کرده‌اند اما به طور کل کاراکتر«  افشار » در این سریال کاراکتر اصلی است.

وی افزود: سریال «از سرنوشت» در سه برهه زمانی اتفاق می‌افتد، نقطه چالش برانگیز این سریال برای من سومین برهه زمانی است که فاصله سنی کاراکتر با فاصله سنی من خیلی بیشتر از سن الانم است و به هر حال باید خودم این نقش را بازی می‌کردم، این نقش که حدود 18 سال از سن امروز من بزرگتر بود برایم بسیار چالش برانگیز و جذاب است که به عنوان یک چالش بازیگری تجربه ترسناک و بسیار خوبی به حساب می‌آید.

این بازیگر در ادامه گفت: سریال «از سرنوشت» بسیار قصه گو است که فکر می‌کنم از نکات مثبت این سریال باشد. من در سریال‌های بسیاری ایفای نقش کرده‌ام اما هنوز نمی‌توانم پیش‌بینی خوبی از بازخورد سریال داشته باشم. بارها در یک سریال که حضور داشتم پیش‌بینی کرده‌ام آن اثر بسیار پر مخاطب خواهد بود اما پس از پخش، خلاف آن ثابت شده و از طرفی برخی مواقع این اتفاق به صورت عکس افتاده است. درباره «از سرنوشت» نیز نمی‌خواهم قضاوت چندانی داشته باشم، پخش سریال به تازگی آغاز شده و احتمال می‌دهم در آینده با توجه به قصه گو بودنش استقبال بسیار بیشتری از سوی مخاطبان مواجه شود.

واشقانی خاطرنشان کرد: من کار بازیگری را با سینما آغاز کردم اما از زمانی که وارد تلویزیون شدم، کار در این رسانه با سریال‌هایی که مدت تصویربرداری‌شان برخی مواقع بسیار بلند بود، باعث شد تا به پیشنهادات سینمایی پاسخ منفی بدهم، از این بابت که امروز بیش از سینما در تلویزیون حضور دارم به هیچ‌ وجه پشیمان نیستم، به هر حال برای هر بازیگر می‌تواند استقبال از آثارش مهم باشد و من نیز خوشحالم که در سریال‌های خوبی حضور داشتم و این برچسب که به من شاید بگویند بازیگر تلویزیون هستم برایم ناراحت کننده نیست. برای من بازیگر خوب بودن مطرح است و اینکه در کدام مدیوم فعالیت می‌کنم چندان موضوع مهمی نیست.

 آنتن تلویزیون خالی بماند بهتر از پر کردن آن با برنامه‌های ضعیف است | برایم ناراحت کننده نیست که برچسب بازیگر تلویزیون را به من بزنند!

بازیگر مجموعه تلویزیونی «انقلاب زیبا» در پایان درباره وضعیت امروز تلویزیون گفت: تلویزیون برنامه‌های ترکیبی، سریال، فیلم و آثار متنوع بسیاری تولید می‌کند که همه آنها با قضاوت کارشناسان و مردم روبرو هستند. برنامه‌ها و در واقع آثار ضعیف در بسیاری مواقع امتیاز آثار با کیفیت و خوب را می‌گیرند و این آثار اصطلاحاً پاسوز آثار ضعیف می‌شوند، به نوعی آثار ضعیف بیشتر از آثار خوب به چشم می‌آیند و در قضاوت‌ها بیشتر آنها را ملاک و معیار قرار می‌دهند. به نظر من تلویزیون ما هنوز آثار خوب و دیدنی خلق می‌کند ولی شاید در این بین برنامه‌ها، سریال‌ها و فیلم‌های ضعیف بیشتر از گذشته هستند و در نتیجه بیشتر به چشم می‌آیند با این اوصاف من معتقدم که اگر آنتن تلویزیون خالی بماند بسیار بهتر از پخش آثار ضعیف است، ما اگر برنامه‌های بد و ضعیف نسازیم حال تلویزیون ما به طور قطع خوب خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید