منصوریان: گل گهر باید بازیکن داخلی و خارجی جدید به تیم‌اش اضافه کند

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان بازی فردا مقابل گل گهر سیرجان را بازی سختی خواند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ علیرضا منصوریان امروز ۲۲ آذرماه در نشست حبری پیش از بازی فردا مقابل تیم گل گهر سیرجان گفت: نسبت به عملکرد، نحوه بازی فنی تیم مان و بازی مالکانه ای که داریم، نتوانستیم آنطور که میخواهیم امتیاز جمع کنیم.

 

وی افزود: تیم ذوب آهن به دلیل آسیبی که در جام باشگاه های آسیا خورد و برخی بی دقتی هایی که بچه ها داشتند، آنجور که لازم بود در ابتدای لیگ شروع خوبی نداشت اما قطعا در نیم فصل دوم به شرایط ایده آل خود می رسیم.

منصوریان اظهار کرد: تیم ما در بازی ها بیشترین مالکیت توپ را دارد اما نسبت به آن، گل های کمتری می زنیم. سعی داریم در کنار فوتبال مالکانه ای که داریم، فوتبال حرفه را به آن اضافه کنیم تا روند تیم کامل تر شود.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان درباره تیم گل گهر سیرجان گفت: تیم گل گهر امکانات خوبی دارد و می تواند در پژوزه ای چندساله یکی از بهترین های فوتبال ایران شود و اگر در گذشته هم با اقداماتی بهتر شروع کرده بود، الان جایگاه بهتری در لیگ برتر داشت.

منصوریان اظهار کرد: تغییرات در کادر فنی گل گهر لازم بود، گل گهر برای یافتن جایگاه بهتر در لیگ لازم است در نیم فصل بازیکن های داخلی و خارجی جدید به تیم اضافه کند خصوصا اینکه توان مالی و امکاناتی کافی را هم دارد.

وی ادامه داد: تیم گل گهر باید تدابیری بیاندیشد که در سال های آینده داخل سیرجان تمرین کند چرا که بودن سر سفره مردم خود سیرجان باعث احساس نزدیکی بیشتر هواداران سیرجانی خواهد شد و این نفع تیم است و توانشان را مضاعف می کند.

به گزارش ایسنا، تیم گل گهر سیرجان شنبه ۲۳ آذر از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان می رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید