منصوریان: یکی از کامل‌ترین بازی‌های فصل ذوب آهن بود/روز و شب وقت می‌گذارم تا ذوب آهن از فشار خارج شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ذوب آهن عذرخواهی می‌کنم، روز و شب وقت می‌گذارم تا ذوب آهن از فشار خارج شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست دو بر یک مقابل پیکان در نشست خبری بعد از بازی گفت: به آقای فرکی و کادر فنی تیم پیکان تبریک می‌گویم. یکی از کامل‌ترین بازی‌ها از لحاظ فنی را در 8 هفته گذشته لیگ داشتیم. امروز کاملا مسلط به بازی بودیم. تیمم هم خیلی خوب بازی کرد. روی یک اشتباه سهوی گل اول را خوردیم.

منصوریان گفت: به حسین فرکی مربی عزیزم و مجموعه کادر فنی تیم پیکان تبریک می‌گویم. یکی از کامل‌ترین بازی‌ها به لحاظ فنی و مالکیت در 7 هفته اخیر در لیگ را امروز به نمایش گذاشتیم و تیم من امروز به لحاظ مالکیت از شروع بازی خیلی خوب ظاهر شد و تیم من امروز خیلی خوب بازی کرد اما برخلاف روند بازی ما روی اشتباه فردی گل اول را خوردیم و نیمه دوم هم روی اشتباه فردی گل دوم را خوردیم و دیر به بازی برگشتیم.

وی در ادامه گفت:‌ ما دو مبحث در تیم داریم. یکی فشار روحی روانی است که بعد از خوردن گل روی تیم ما می‌نشیند و یکی هم دقت عملکرد ما در خط آتش است که خلق موقعیت برای ما به راحتی صورت می‌گیرد. نوع تیم اصلا برای ما مهم نیست چه با تراکتور بازی کردیم چه با استقلال و چه با سپاهان. شانس خیلی خوبی گرفتیم ولی به آن دقت لازم نمی‌رسیم و این تقصیر صرفا بازیکن نیست. مجموعه ما با هم بازی می‌کند. ما روی دو بعد بیشتر باید کار کنیم. یکی بحث روحی روانی بعد از دریافت گل است که تیم ما را دچار افت می‌کند که امروز این شکل‌مان را درست کرده بودیم و بعد از گل مالک بازی بودیم. خیلی هم موقعیت داشتیم و روی یک موقعیت هم یک توپ ما را مانند بازی ایران و استرالیا از توی دروازه درمی‌آورند.

منصوریان افزود: موقعیت‌هایی بعد از آن گیرمان می‌آید اما نمی‌توانیم گل کنیم. نمی‌توانم اسمش را بی‌دقتی بگذارم. می‌توانم بگویم فشار روانی که روی تیم ما می‌افتد باعث می‌شود دقت عمل بچه‌های ما کم شود. به بچه‌ها هم گفتم نمی‌توانم از بازی خوب شما چشم پوشی کنم. ولی دقت عمل ما باید با رد شدن از این فشار روحی روانی از عملکرد فنی بچه‌ها راضی هستم. امروز من از مدیرعامل کارخانه و هیأت مدیره باشگاه عذرخواهی می‌کنم. ما او را خیلی تحت فشار گذاشتیم. 3 یا 4 روز قبل از بازی ما با پدیده اعلام حمایتی صد در صدی از من کردند. شبانه‌روزم را می‌گذارم تا این تیم از این فشار درآید. همیشه به بچه‌هایم می‌گویم که دیر نشود همانند اتفاقات سال گذشته. ما سال گذشته متاسفانه هفته هجدهم به لیگ برگشتیم و توانستیم ششم شویم. این تیم خیلی قابلیت‌های زیادی دارد. تعدادی بازیکن جوان به همراه تعدادی بازیکا با تجربه خوب داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه افزود:‌ فضای رختکن را دیدم انگار نیاز به یک فریاد داشت. من جدا از بحث هوادار خوب ذوب‌آهن از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل هم تشکر می‌کنم. آنها خیلی زحمت می‌کشند. همانند یک عضو و یک برادر از دیروز کنار ما بودند که من نمی‌توانم امروز از بازی خوب هافبک و دفاع‌مان بگذرم. ما دچار بی‌دقتی شدیم و این باعث می‌شد فشار روی خط آتش‌مان باشد. ما خلق موقعیت می‌کنیم ولی سخت به گل تبدیل می‌شود. مسیری جز مبارزه نداریم. برای این تیم زحمت کشیدیم. این تیم کاملا فیلتر شده است و بچه‌ها مثل دوست و برادر هستند. بزرگترهای تیم نگران هستند که چرا در این مجموعه این اتفاق افتاده است. من به آنها گفتم که باید بدانید بالاتر از سیاهی رنگی نیست. این اتفاق داخل زمین افتاده است. فقط باید شانس‌مان را با دقت بیشتر به گل تبدیل کنیم. به تیم پیکان تبریک می‌گویم. زحمات زیادی کشیدند. من نوع بازی‌ آنها را هیچ اعتراضی ندارم. آنها می‌خواستند به نتیجه برسند که رسیدند. بچه‌هایمان را در دقت عمل درست خواهیم کرد.

منصوریان در خصوص بحث داوری هم گفت: من به اشکان خورشیدی تبریک می‌گویم. او واقعا داور خوبی است. خیلی مودب و جنتلمن داوری می‌کند. او خیلی مودب است. کیف کردم امروز مجموعه او را دیدم. امروز که سمت او می‌رفتم فکر می‌کرد برای اعتراض می‌روم. ولی من به او گفتم همه مربی‌ها برای اعتراض نمی‌آیند. بعضی هم مثل من برای تشکر می‌آیند. خیلی خوب بودند مخصوصا کمکی که سمت من بود آقای میرزابیگی بسیار خوب داوری کرد و آنها امروز بی‌نقص داوری کردند. ما امروز به دو دلیل احترام ویژه‌ای به داوری می‌گذاریم. یکی بحث اخلاق من است که معتقدم باید به قاضی میدان احترام گذاشت. دوم اینکه ما حق اعتراض به داوری نداریم چون مدیرعامل من خودش داور بوده است و خودش می‌داند دردهای داوری چیست ولی من به اشکان خورشیدی تبریک می‌گویم. آنها خیلی خوب بودند و ما امروز دغدغه‌ای در خصوص داوری نداشتیم. روی صحنه پنالتی هم نمی‌دانم پنالتی شد یا نه و مشخص نیست ولی هیچ چیزی از عیار اشکان خورشیدی کم نمی‌کند. خوشحالم که او از تست داوری موفق برگشت. خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم داوران دیگری که از تست نتوانستند برگردند بتوانند برگردند چون آنها تجربه زیادی در داخل زمین دارند.

دیدگاه تان را بنویسید