قول های خطرناک فتحی برای آبی ها/ استراماچونی؛ پاتوسی و سوپرجام نشود!

مدیرعامل استقلال به هواداران تیمش قول داده که سرمربی کنونی این تیم فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ امیر حسین فتحی امروز در مصاحبه ای به هواداران تیمش قول داد که آندره آ استراماچونی به خاطر داشتن قرارداد، سال آینده هم در این تیم مربیگری خواهد کرد.

استقلال بعد از کسب چندین هفته نتایج ضعیف و دور از انتظار، روند خوبی را طی کرده و اکنون در یک قدمی جدول رده بندی است. این تیم در هفت هفته اخیر، شش پیروزی و یک تساوی را به دست آورده است.

این نتایج موجب امیدواری استقلالی ها برای قهرمانی در لیگ برتر شده تا بعد از شش سال مجددا طعم قهرمانی را به همراه سرمربی ایتالیایی خود بچشند و فاصله با رقیب همشهری را جبران کنند.

با این وجود امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال که تیمش شرایط خوبی در لیگ برتر دارد، همچنان مورد انتقاد هواداران و بازیکنان تیمش است چرا که آنان معتقدند فتحی نتوانسته به عنوان مدیرعامل تاثیری بر روی این تیم بگذارد و این استراماچونی است که تیم را از مشکلات نجات داده است.

در چنین شرایط امیرحسین فتحی برای برداشتن فشار از روی خود، به هواداران این تیم قول داده که استراماچونی، مربی موفق استقلال را در این تیم حفظ کند و سال آینده هم سرمربی ایتالیایی هدایت تیمش را بر عهده داشته باشد.

این قبیل قول و قرارها در حالی از سوی فتحی داده می شود که هواداران استقلال هنوز دل خوشی از وعده و عیدهای او ندارند چرا که در چندین مورد اخیر نتوانسته به آن ها عمل کند.

*ناکامی در نگه داشتن پاتوسی

استقلال و ذوب آهن / آیاندا پاتوسی

او سال گذشته، به هواداران تیمش قول داده که پاتوسی، بازیکن اهل آفریقای جنوبی را که در نیم فصل به این تیم پیوست و عملکرد بسیار خوبی داشت، در فصل جاری نیز برای استقلال بازی خواهد کرد و گفت هواداران نگران نباشند اما پاتوسی بعد از چند هفته از استقلال رفت و شاگرد شفر در تیم اماراتی بنی یاس شد.

*شکست در دادگاه سوپرجام

سوپرجام

چند ماه قبل از این هم، استقلال به خاطر حضور در ترکیه، بدون انجام بازی و با رای سازمان لیگ بازی سوپرچام را به پرسپولیس باخت. این موضوع با اعتراض هواداران و وعده امیرحسین فتحی برای پس گرفتن حق تیمش در دادگاه های بین المللی همراه بود و او قول داد که اجازه نمی دهد پرسپولیس بدون انجام بازی قهرمان سوپرجام شود.

اما بعد از گذشت یک سال و چند ماه، دادگاه بین المللی حکمیت ورزش حکم به قهرمانی پرسپولیس داد تا فقط ضرر و زیان مالی روی دست استقلال بماند.

اکنون که او به هواداران تیم قول داده استراماچونی در استقلال خواهند ماند، برخی از هواداران با نگرانی به سرنوشت استقلال و استراماچونی برای فصل آینده می نگردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید