خطیبی: محرومیت ماشین‌سازی از نقل و انتقالات حل می‌شود

سرمربی ماشین‌سازی ابراز امیدواری کرد که محرومیت تیمش از فصل نقل و انتقالات به زودی حل خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در تبریز گفت: طی این هفته سعی کردیم با انجام بازی دوستانه تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم چرا که بازی ما در هفته یازدهم لغو شد. نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کردیم و آنالیزی درستی روی سایپا انجام شد. شرایط خوبی برای این مسابقه داریم.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سایپا در چند بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته و بازی اخیر را هم مساوی کرده، فردا برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم. با این حال آماده بازی هستیم و سعی می‌کنیم سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی ماشین‌سازی درباره تدابیر تیمش برای این دیدار اظهار کرد: تمرینات خودمان را براساس بازی یا گل‌گهر سیرجان انجام داده بودیم اما با لغو بازی، خودمان را برای بازی با سایپا آماده کردیم. سعی کردیم بازیکنان را در شرایط مسابقه نگه داریم. بازی دوستانه برای ما خیلی خوب بود. ما هیچ مشکلی نداریم اما تعطیلی‌ها نه تنها به ما بلکه به سایر تیم‌ها هم ضربه می‌زند. امیدوارم دیگر این مسائل را نبینیم و بازی‌ها به موقع انجام شود.

خطیبی درباره حل مشکل محرومیت تیمش از فصل نقل و انتقالات با توجه به پرداخت نشدن مطالبات لوسیانو پریرا و صدور حکم محرومیت از سوی فیفا گفت: این مشکل مربوط به سال‌های قبل است که اکنون به دست ما رسیده است. آقای نصیرزاده توضیحات لازم را ارائه کرد و مشکلی نخواهیم داشت. هر موقع تیمی به خاطر مسائل مالی متضرر شود، با پرداخت مطالبات بازیکنان پنجره نقل و انتقالات باز می‌شود و مشکلی وجود نخواهد داشت. ما دنبال جذب یکی، دو بازیکن مدنظر خودمان در نیم فصل هستیم. هواداران تیم ما از این بابت نگران نباشند. باشگاه پیگیر پرداخت مطالبات لوسیانو پریرا است و بعد از آن مشکلی نخواهیم داشت.

وی با دعوت از هواداران تیمش برای حضور در ورزشگاه گفت: در بازی با ذوب آهن در وقت‌های اضافه دو گل زدیم و حریف را بردیم. حضور هواداران باعث افزایش انگیزه تیم شد و توانستیم بازی را ببریم. بازیکنان وقتی دیدند که هواداران ۹۲ دقیقه تیم را تشویق کردند، برای زدن گل انگیزه گرفتند. آن برد به خاطر هواداران بود. ما روند رو به رشدی داریم. سه هفته است که از حیث کسب امتیاز کار بزرگی انجام دادیم. پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را متوقف کردیم  ذوب آهن را بردیم. می خواهیم این روند را ادامه دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید