در دو سال گذشته خون دل زیادی خوردم

داورزنی: بهنام محمودی می‌تواند در مدیریت فدراسیون حضور داشته باشد

رئیس فدراسیون والیبال گفت: از اعتماد اعضای مجمع تشکر می‌کنم، محمودی در آینده می‌تواند در مدیریت فدراسیون حضور داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا داورزنی دوباره به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد. وی در پایان مجمع فدراسیون والیبال اظهار داشت: از اعتماد اعضای مجمع تشکر می‌کنم. محمودی در آینده می‌تواند در مدیریت فدراسیون حضور داشته باشد. هر کدام از اعضای مجمع اگر ابهامی دارند، می‌توانند از وزارت ورزش و فدراسیون جویا شوند. نباید هیچ ابهامی باقی بماند. من در دو سال گذشته خون دل زیادی خوردم و از این مورد هم می‌گذرم. به هیچ وجه قصد ندارم وارد حاشیه‌ها و بداخلاقی‌های دو سال گذشته شوم.

وی تاکید کرد: ما باید تحمل نقد و نظرات مخالف را داشته باشیم. مردم انتظار جایگاه مناسب والیبال ایران را دارند و باید این انتظار را برآورده کنیم.

داورزنی گفت: من 12 سال در والیبال بودم، ولی بنا به ضرورت سه سال در کنار والیبال نبودم. احساس کردم باید برگردم تا انتظارات مردم و جایگاه والیبال را انجام بدهم. وقت گله‌گذاری و اینکه چه بداخلاقی‌هایی در دو سال گذشته صورت گرفته، نیست. مردم موفقیت والیبال را می‌خواهند و والیبال باید تبدیل به ورزش اول این کشور شود. ما آرزو داریم که والیبال ایران جزو چهار تیم برتر جهان و المپیک باشد و این اتفاق خواهد افتاد.

عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش تصریح کرد: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم. به داورزنی بابت انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال تبریک می‌گویم و برای فدراسیون آرزوی موفقیت می‌کنم. همچنین تقدیر می‌کنم از نامزدهای محترمی که در جلسه حضور داشتند و حرف‌های خود را مطرح کردند. انتظارات از والیبال زیاد است. انتظار می‌رود که از همه ظرفیت‌ها برای توسعه والیبال استفاده شود. ظرفیت‌های خوبی در منابع انسانی در حوزه والیبال داریم و باید به خوبی از آن استفاده شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم ظرفیت عملی والیبال را ارتقا بدهیم. انتظارات از تیم ملی بسیار زیاد است و امیدوارم کسب سهمیه المپیک صورت بگیرد و این انتظار دور از ذهنی نیست. رشد والیبال بانوان جزو انتظارات ما است. همچنین میزبانی رویدادهای جهانی مورد توجه ما است. باید از ظرفیت مردمی نیز برای توسعه همگانی این رشته استفاده شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید