گزارش جی پلاس/ ادامه حواشی برنگشتن کاپیتان تیم ملی والیبال از آمریکا

پست اینستاگرامی زشت سعید معروف!/ انتقاد از صداوسیما اما با چاشنی الفاظ رکیک!

سعید معروف در واکنش به انتقادهایی نسبت به ماندنش در آمریکا، پستی در اینستاگرام منتشر کرد و با استفاده از الفاظ تند و زشت، به منتقدان تاخت!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ ماجرای ماندن سعید معروف در آمریکا، از همان ابتدا به بی دلیل ترین شکل ممکن برجسته شد. اصلا مشخص نشد چرا برخی رسانه ها نسبت به برنگشتن او به ایران، اینقدر حساسیت نشان دادند و کار به جایی رسید که صفحه های زرد و حتی برخی سایت های خبری با اطلاعی تمام، درباره پناهندگی او نوشتند! آن هم در شرایطی که معروف "گرین کارت" دارد و برای سفر به آمریکا و اقامت در آنجا مشکلی نخواهد داشت.

در نهایت هم که بخش خبری 20:30 در حرکتی عجیب و غیر حرفه ای به معروف ایراد گرفت که چرا پس از ناکامی ایران در صعود به نیمه نهایی، برای استراحت در آمریکا مانده!

سعید معروف اما بامداد امروز از آمریکا پاسخ اخبارگو را در صفحه شخصی اش داد اما با زشت ترین عبارات و الفاظ ممکن! بخش هایی از بیانیه او آنقدر زشت است که نمی توان آن را حتی شفاها و در محافل غیررسمی به زبان آورد چه برسد به انتشار.

  • والیبال؛ رشته بی حساب و کتاب

در اینکه کار 20:30 کاملا غیر حرفه ای و خارج از چارچوب های کار در رسانه بوده شکی نیست؛ به هر حال اینکه بازیکنان پس از پایان بازی های ملی و در زمان مرخصی، کجا و چطور استراحت می کنند، تا حد زیادی صرفا به خودشان مرتبط است. پس با فرض نادرست بودن کار منتقدان در این ماجرا و البته مفهوم کلی انتقادهای معروف به عملکرد صداوسیما، حال به صحبت های تند معروف می پردازیم و آن را نقد می کنیم.

معروف در اینستاگرام شخصی خود، با پشتوانه 1.7 میلیون نفر دنبال کننده و میلیون ها هوادار، هرچیزی که دلش خواسته به منتقدان گفته . بدون اینکه کوچکترین ترس و واهمه ای از برخورد داشته باشد.

متاسفانه کاپیتان تیم ملی والیبال می داند نه کولاکوویچ و نه سرپرست فدراسیون خود را در حد و اندازه ای نمی بینند که او را بابت استفاده از این کلمات زشت توبیخ کنند. البته این بدعتی است که از سال ها قبل و دوران پس از ولاسکو در تیم ایران پایه گذاری شد و حتی خود داورزنی هم در دوران ریاستش بر فدراسیون والیبال، شهامت برخورد با ستاره ها را نداشت.

معروف حالا قطعا خودش را بزرگترین مهره در والیبال می داند و به راحتی و بی ترس از برخورد انضباطی هر چه دلش می خواهد می گوید. در والیبال هم که چیزی به عنوان کمیته اخلاق وجود ندارد و کمیته انضباطی هم که مثل روز روشن است حتی جرات فکر کردن درباره برخورد با معروف را هم ندارد.

  • منت گذاری به سبک معروف!

سعید معروف در بخش هایی از پست خود، منت درآمد 200 هزار دلاری لیگ ملت ها برای فدراسیون را بر منتقدان می گذارد. او البته نمی گوید که میلیاردها درآمدی که در این سال ها چه از راه والیبال و چه شراکت های خاص بدست آورده، همگی از صدقه سری کسب اسم و رسم در تیم ملی بوده. او قطعا یکی از استعدادهای خارق العاده تاریخ والیبال ایران است اما اگر در ویترین تیم ملی دیده نمی شد، مانند هزاران استعداد دیگر قطعا حالا توان مالی استراحت در آمریکا را نداشت.

او البته باز هم گذری به گذشته و مغلوب شدن تیم ایران برابر آسیایی ها شده و عنوان کرده که برای منتقدان همان نتایج خوب بود. انگار که این سعید معروف بوده که والیبال ایران را یک دستی بلند کرده و از آن دوران به جایگاه امروز رسانده است.

تمام این ها نشان از یک غرور کاذب و خود بزرگی بینی در کاپیتان تیم ملی دارد که قطعا سهل انگاری و سستی مدیران بالادستی ورزش در بروز آن بی تاثیر نبوده و نیست.

** در خبر  زیر، بیانیه سعید معروف در پست اینستاگرامی فوق اما با حذف الفاظ رکیک آن، می آید:

سعید معروف: برخی ها چشمشان ازفرط حسادت، بخل و فلاکت چنان کم سو شده که موفقیت های والیبال را نمی بینند

دیدگاه تان را بنویسید