رییس کمیته ملی المپیک: توسعه پیست توچال در جذب جوانان موثر است

سیدرضا صالحی امیری توسعه پیست اسکی توچال را در جذب جوانان موثر دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک، صبح امروز(سه‌شنبه) به همراه کیکاوس سعیدی سخنگوی کمیته ملی المپیک، رییس و اعضای فدراسیون اسکی به صورت رسمی پیست اسکی توچال را افتتاح و از اردوی تیم ملی اسکی بازدید کرد.

صالحی امیری گفت: این فضا و محیط فرح بخش است که متاسفانه بعد از انقلاب به دلیل مسائل فرهنگی و اقتصادی سرمایه‌گذاری جدی در اسکی نداشتیم در حالی که شرایط اقلیمی ما این سرمایه‌گذاری را ایجاب می‌کند. خوشبختانه با مدیریت وزارت ورزش و تلاش آقای افتخاری شرایط جدیدی فراهم شد تا جوانان از این فضا استفاده کنند.

او با بیان این که هفت سهمیه المپیک جوانان لوزان داریم بیان کرد: این مجموعه بسیار ارزشمند است و در داخل شهر است. مدیر جوانی دارد که خیلی برای توسعه اسکی کمک می‌کند. طبق آماری که دادند ۶۰ هزار نفر اینجا اسکی کار می‌کنند. اگر مجموعه دولت و وزارت ورزش به ما کمک کند توسعه این مجموعه می‌تواند در جذب جوانان موثر باشد.

صالحی امیری بیان کرد: طبق آمار سالانه ۳ و نیم میلیون نفر در این مجموعه حاضر می‌شوند که این نیازمند سرمایه‌گذاری سخت افزاری است که من با دولت و وزارت صحبت می‌کنم تا گام مثبتی برای تحول این عرصه برداریم.

عبدی افتخاری هم‌ توضیحاتی در مورد وضعیت تیم‌های ملی داد و شرایط اردویی آن‌ها را مثبت ارزیابی کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید