اولتیماتوم کالدرون به پرسپولیس؛ فقط تا ماه دسامبر با باشگاه راه می‌آیم!

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هم به مانند همتای ایتالیایی خود در تیم استقلال از مشکلات مالی به ستوه آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، کالدرون در حاشیه تمرین امروز درباره تعطیلات زیاد لیگ گفت: تعطیلات منطقی است. بالاخره تیم ملی هم نیاز به فضا، زمان و کار دارد. به نظر من تیم ملی نیاز به 10، 12 روز دارد و این زمان باید به تیم ملی هم داده شود. وقفه‌هایی که در لیگ به وجود می‌آید برای بعضی از تیم‌ها خوب است و برای بعضی از تیم‌ها نه. در تعطیلی قبلی مسابقات لیگ برتر ما خوب نبودیم و الان سعی می‌کنیم که در بازی اول‌مان بعد از تعطیلی لیگ مثل بازی‌های اخیرمان خوب بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا جونیور از برنامه‌‌هایش حذف شده است، تصریح کرد: جونیور هنوز عضوی از تیم است و من باید ببینم در تمرین‌ها چطور کار می‌کند. شاید بتوانم از او در بازی‌ها استفاده کنم و این موضوع به تمرینات بستگی دارد. ما هیچ بازیکنی را رد نمی‌کنیم و همه را مدنظر داریم. اگر شما دیدید که جونیور یک بار دیگر بازی می‌کند به این معناست که در طول هفته خوب تمرین کرده و بازی می‌کند.

وی درباره اینکه پیش از این گفته بود یکسری هزینه‌ها از جیب خودش پرداخت شده است و باشگاه هنوز پولی به او پرداخت نکرده، آنهم در شرایطی که باشگاه استقلال نیز مشکل مالی دارد و بازیکنان این تیم اعتصاب کرده بودند، خاطرنشان کرد: ما هنوز منتظر جواب باشگاه هستیم! بعد از چهار روز تطعیلی برگشتیم و متأسفانه هنوز زمین تمرین ما همان مشکلات سابق را دارد. من تجربه‌ای را که سال‌ها در فوتبال داشتم، می‌گویم. وقتی شرایط زمین خوب نیست شن می‌ریزند تا منافذی را که به وجود می‌آید از بین ببرند و سطح زمین را پر کنند، ولی ظاهراً حتی پول برای خرید شن هم وجود نداشته است!

کالدرون تصریح کرد: من کمی نگران هستم و فکر نمی‌کنم شن چیز گرانی باشد. باید از یک زمین تمرین‌مان خوب مراقبت و آن را حفظ کنیم. این پروسه‌ای که گفتم بخشی از مراحل نگهداری زمین است. وقتی زمستان می‌شود برای زمین، شن چیز مهمی است. من همان‌طور که چند وقت پیش گفتم امیدوارم خیلی زودتر مسائل مالی حل شود، چون چند ماه است که منتظریم و بازیکنان باید مطالبات سال گذشته‌شان را دریافت کنند. می‌دانم که مدیر باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند که مشکلات حل شود و امیدوارم این مشکلات برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از باشگاه چند درصد دریافتی داشته است، گفت: 20 درصد از پرداخت اولم را دریافت کرد‌ه‌ام و ماه بعد زمان پرداخت قسط دوم است. من با شرایط باشگاه راه آمده‌ام و همان‌طور که شما می‌دانید ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. مدیر باشگاه هم به این شرایط واقف است و تمام تلاشش را می‌کند که مطالبات بچه‌ها و کادرفنی پرداخت شود. شما شاهد بودید با تمام مشکلاتی که داشتیم و بدون بازیکن خارجی در بالای جدول با تیم‌های دیگر رقابت می‌کنیم و این کاری که انجام می‌دهیم خیلی قابل تقدیر است، چون با تیم‌هایی رقابت می‌کنیم که بازیکنان خوب خارجی دارند.

وی در پایان اظهار داشت: با باشگاه همکاری و سعی می‌کنم که راه بیایم. وظیفه من این است که با باشگاه راه بیایم و کاری انجام ندهم که از این تاریخ تا ماه دسامبر (11 آذر ماه) به باشگاه صدمه برسد. من جان و زندگی‌ام را در این راه می‌گذارم. بعد، آنجا زمانی داریم که برای باشگاه و خودمان تصمیم بگیریم. من تا آن زمان کار خواهم کرد و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم.

 

دیدگاه تان را بنویسید