واکنش کالدرون به دعوت نشدن شجاع خلیل‌زاده به تیم ملی

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تمایل خود برای استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش یاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) این تیم اظهار داشت: همه چیز خوب است و بعد از چند روز استراحت دیروز تمرینات را شروع کردیم. کمال (کامیابی‌نیا) هم تمرینش را دیروز با تیم شروع کرد و به خاطر این اتفاق هم خوشحال هستیم. 4 بازیکن هم از تیم جوانان و امید آمدند، چون همیشه دوست دارم از جوانان در تیم اصلی استفاده کنم. بازیکنانی هستند که کیفیت دارند و برای آینده می‌توانند از تجربه کار کنار بزرگسالان استفاده کنند.

این مربی آرژانتینی درباره محرومیتی که کمیته انضباطی برای او در نظر گرفته است، تصریح کرد: یک بیانیه‌ای باشگاه امروز منتشر کرد و در واقع همه چیز در آن بیانیه گفته شده است. صحبت دیگری درباره این موضوع ندارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به مصاحبه‌ای که از قول او نقل شده است که یکسری از مربیان صندلی پرت کرده‌اند ولی محروم نشده‌اند، اظهار کرد: هنوز با کسی در این باره صحبت نکرده‌ام و تنها چیزی که مطرح شده همان بیانیه صبح امروز باشگاه است.

کالدرون راجع به نحوه جذب بازیکن خارجی از سوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این یک کار مشترکی است بین کادرفنی و باشگاه و بازیکنی که بتواند با شرایط باشگاه همخوانی داشته باشد، مطمئناً با آن بازیکن وارد مذاکره می‌شویم، ولی هنوز زود است درباره این موضوع صحبت کنیم.

وی درباره این موضوع که با دعوت شدن ترابی، شش بازیکن پرسپولیس در تیم ملی هستند و او فکر نمی‌کند بازیکنان دیگری مثل شجاع خلیل‌زاده می‌توانستند به تیم ملی دعوت شوند، گفت: مربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد که چه بازیکنانی را نیاز دارد و چه بازیکنی باید دعوت شود. بازیکنان من در دنیا جزو بهترین‌ها هستند، اگر دست من بود، دوست داشتم تمام بازیکنانم به تیم ملی دعوت شوند. من مربی پرسپولیس هستم و در واقع مربی تیم ملی باید تصمیم بگیرد که چه بازیکنانی در تیم ملی باشند  و برای انتخاب بازیکن گزینه‌های زیادی هم دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید