کالدرون دوباره محروم شد

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس با رأی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کمیته انضباطی پس از بررسی مصاحبه گابریل کالدرون، سرمربی تیم پرسپولیس با جراید، مبنی بر اینکه «امیدوارم نتایج مسابقات در زمین فوتبال تعیین شوند» که متن آن به نوعی افترا به برگزارکنندگان مسابقات فوتبال بوده که نتایج تیمی خاص را در خارج از زمین بازی تعیین می‌کنند، حکم به محرومیت او از همراهی سرخپوشان داد.

این کمیته پس از بررسی طبق ماده 71 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، مصاحبه کالدرون را مصداق افترا و نشر اکاذیب دانسته و وی را به یک جلسه محرومیت از مسابقه رسمی تیم خود محکوم کرد. ضمناً به ایشان تذکر داده می‌شود چنانچه این رفتار در آینده ادامه داشته باشد، مجازات‌های شدیدتری برای این سرمربی در نظر گرفته می‌شود. این رأی قطعی است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز با کناره‌گیری اسماعیل حسن‌زاده از ریاست کمیته انضباطی موافقت کرد و می‌توان گفت محرومیت سرمربی آرژانتینی پرسپولیس آخرین حکم انضباطی مهم حسن‌زاده در این کمیته بوده است.

همچنین تیم سپیدرود رشت به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری و استفاده تماشاگرانش از شعارهای موهن در دیدار برابر استقلال خوزستان به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید