نورافکن: می‌خواهیم طلسم صعود نکردن به المپیک را بشکنیم

امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال امید ایران اعتقاد دارد دیدار تیم ملی مقابل عراق در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ هم می‌تواند خوب باشد و هم وحشتناک.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امید نورافکن در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال امید کشورمان اظهار داشت: فردا شب عازم اندونزی خواهیم شد تا دو دیدار تدارکاتی با تیم زیر 23 سال این کشور انجام دهیم. سپس عازم دوحه قطر می‌شویم تا دیدار دیگری با تیم المپیک این کشور داشته باشیم. امیدوارم بدن‌ها آماده باشد و با تمرکز بازی کنیم تا با نتایجی که به دست می‌آوریم دل مردم را شاد کنیم و بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

وی در مورد دیدار تیم ملی کشورمان مقابل عراق در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر تصریح کرد: برای تیم ملی کشورم در این دیدار آرزوی موفقیت می‌کنم. بازی با عراق سخت و حیاتی است و می‌تواند هم خوب باشد و هم وحشتناک. امیدوارم که در نهایت تیم ملی بتواند نتیجه بگیرد. اعضای تیم امید نیز برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنند. ما نیز راه خودمان را دنبال می‌کنیم و در پی این هستیم که طلسم چندین ساله عدم صعود به المپیک را بشکنیم. امیدوارم به کمک رسانه‌ها، ملت ایران، بازیکنان و مربیان به این مهم دست پیدا کنیم.

بازیکن تیم فوتبال امید ایران خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم صد درصد راهی المپیک می‌شویم، اما باید در مسابقات‌مان تلاش زیادی کرده و از خودگذشتگی داشته باشیم. ما در گروهی قرار داریم که تیم‌های قدرتمند و صاحب سبک حضور دارند و باید تلاش کنیم به المپیک راه پیدا کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید