دلفی، نورافکن و قلی‌زاده خارج از لیست شارلوا؛

سکونشین‌های شارلوا برای تیم ملی امید کلاس می‌گذارند؟

یونس دلفی و امید نورافکن که جزو بازیکنان کلیدی تیم امید هستند و حضورشان در مقدماتی المپیک در هاله‌ای از ابهام، این روزها حتی روی نیمکت تیمشان هم نمی‌نشینند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم امید در رقابت‌های مقدماتی المپیک کار سخیت پیش رو دارد. این تیم بعد از اخراج زلاتکو کرانچار و حضور فرهاد مجیدی، از یک سو باید دوران تغییرات کادرفنی را سپری کند و از سوی دیگر برای حضوری قدرتمند آماده شود. کار از این لحاظ سخت است که امید ایران در سید یک قرار نگرفته و به همین دلیل می‌طلبد که همه دارایی فوتبال ایران در اردو باشند و مجیدی در مسابقات نهایی نیز از وجود آن‌ها استفاده کند.

 امید نورافکن، یونس دلفی و علی قلی‌زاده مثلث ایرانی‌های شارلوا را تشکیل می‌دهند. بازیکنانی که یکی از آن‌ها در تیم ملی بزرگسالان حضور دارد و دو تای دیگر از بازیکنان کلیدی تیم امید محسسوب می‌شوند. حضور دلفی و نورافکن در مرحله نهایی مقدماتی المپیک یکی از سوژه‌هایی است که مهدی بیات، رییس فدراسیون فوتبال بلژیک و مدیر شارلوا چندی قبل درباره آن صحبت کرد و گفت: «من مشکلی ندارم ولی اگر مسابقات در روزهای غیر فیفا باشد، مربی در مورد مسائل فنی صحبت می‌کند و تصمیم می‌گیرد. من نمی‌توانم به کادر فنی شارلوا فشار بیاورم، چون این کار حرفه‌ای نیست و می‌گویند به خاطر کشورش اصول را زیر پا گذاشته است.»

13854

نکته جالب اما سکونشینی هر سه بازیکن در شارلوا است. این تیم در هفته نخست ژوپیلرلیگ در خانه میزبان گنت بود که سرمربی شارلوا حتی به مدت یک دقیقه هم از لژیونرهای ایرانی تیمش استفاده نکرد. این سه نه تنها بازی نکردند بلکه روی نیمکت هم حضور نداشتند. در بازی دوم شارلوا نیز خبری از بازیکنان ایرانی در ترکیب نبود. شارلوا در خانه کورتریک به تساوی یک بر یک رسید و جالب اینکه هر 3 بازیکن ایرانی نه تنها در ترکیب اصلی نبودند بلکه روی نیمکت هم ننشستند. حالا و با این شرایط بحث روزهای غیر فیفا به میان آمده و اینکه باشگاه شارلوا طبق اصول عمل می‌کند. آن‌هم برای بازیکنانی که انگار برای سکونشینی و فقط حضور در تمرین به بلژیک رفته‌اند و نه بازی در ترکیب شارلوا. باید ببینیم آیا نورافکن و دلفی که با حضورشان می‌توانند بار تجربی تیم را بالا ببرند، برای مرحله نهایی مقدماتی المپیک تیم امید را همراهی خواهند کرد یا نه؟

دیدگاه تان را بنویسید