جی پلاس

شرط ویلموتس، هاشمیان را برابر عراق سرمربی ایران می کند؟

سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از ماه‌ها کار بدون مزد، سرانجام خواستار دریافت حقوقش شده و تا حل نشدن این مشکل، به ایران نخواهد آمد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کار ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران زمانی به اینجا رسید که سرمربی بلژیکی بعد از تردید فراوان، پول نقد فدراسیون را در امارات نپذیرفت و از ترس تحریم‌های آمریکا حاضر به دریافت چمدان پول نشد.

در نتیجه او راهی کشورش شد و در آستانه بازی ایران و عراق، هنوز به ایران نیامده است. سرمربی بلژیکی حضورش در ایران و آماده‌سازی تیم ملی برای دیدار با عراق را منوط به دریافت پول می‌داند.

او از فدراسیون فوتبال خواسته در فاصله سه روز تا شروع اردوی تیم ملی، پولش را پرداخت کنند تا او در شروع تمرینات تیم ملی بالای سر تمرینات تیمش باشد؛ در غیر این صورت ویلموتس قرارداد را فسخ و به ایران نخواهد آمد.

به همین دلیل فدراسیون نماینده خود را به ترکیه فرستاده تا راهکاری برای پرداخت پول ویلموتس پیدا کند و او را در این برهه حساس وادار به حضور در ایران کند.

با توجه به خودداری ویلموتس از آماده‌سازی تیم ملی، وحید هاشمیان تا هفته‌های گذشته فعالیتی در ایران نداشت اما با درخواست فدراسیون فوتبال به عنوان دستیار ویلموتس در حال بررسی چندین بازی است تا فهرست باریکنانش را در صورت پرداخت نشدن حقوق ویلموتس و نیامدنش به ایران، اعلام کند و به آماده‌سازی تیم ملی بپردازد.

فدراسیون فوتبال قول داده مشکل را حل خواهد کرد و ویلموتس در موعد مقرر در ایران خواهد بود اما مشخص نیست که با روند فعلی،سرمربی بلژیکی در آستانه بازی حساس با عراق به ایران می آید یا خیر؟

دیدگاه تان را بنویسید