سلطانی‌فر: استقلال و پرسپولیس را تا پایان سال واگذار می کنیم/ دولت و مجلس همراهی می کنند

وزیر ورزش و جوانان گفت: اعتقاد جدی دارم که با پیگیری و جدیت مدیران عامل دو باشگاه و حمایت و همراهی وزارتخانه می توانیم پرسپولیس و استقلال را تا پایان سال واگذار کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دویست و نوزدهمین نشست شورای معاونان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. 

در ابتدای این نشست مسعود سلطانی فر با اشاره به وقایع اخیر در برخی استادیوم های ورزشی گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب بعنوان یک اصل خدشه ناپذیر در ورزش ایران است 

مسعود سلطانی فر از معاون فرهنگی وزارت ورزش خواست هر چه سریعتر نسبت به تشکیل کارگروه صیانت از ارزشهای اخلاقی و فرهنگی در محیط های ورزشی اقدام کند. این کار گروه با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات، ارشاد اسلامی، صدا و سیما، فدراسیون فوتبال، کمیسیون فرهنگی مجلس، نیروی انتظامی، معاونت فرهنگی سپاه و نمایندگان باشگاههای ورزشی تشکیل خواهد شد .

در بخش دیگری از شورای معاونان تقی زاده معاون امورمجلس، حقوقی و استان ها گزارشی از روند جلسات واگذاری استقلال و پرسپولیس ارایه کرد .

مسعود سلطانی فر با تشکر از نظم و جدیت سازمان های بورس، خصوصی سازی و مدیران عامل باشگاههای استقلال و پرسپولیس در تسریع واگذاری گفت: خوشبختانه با شفافیت مالی و مدیریتی که ظرف چند سال گذشته ایجاد شده است حسابرسی استقلال و پرسپولیس تا نیمه سال ۹۸ انجام شده است و در آبان ماه مجامع دو باشگاه برگزار خواهد شد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: جدی ترین فرد در موضوع واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس من هستم و حاضرم هر هفته به این دو باشگاه بروم بحث واگذاری را دنبال کنم.

وی با تاکید بر خصوصوی سازی این دو باشگاه ادامه داد: از مدیران عامل و هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می خواهم وقت مجزایی برای موضوع خصوصی سازی دو باشگاه بگذارند. هم دولت و هم مجلس همراهی لازم و قانونی را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند.

وی افزود: اعتقاد جدی دارم که با پیگیری و جدیت مدیران عامل دو باشگاه و حمایت و همراهی وزارتخانه می توانیم  پرسپولیس و استقلال را تا پایان سال واگذار کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید