دستور شهردار تهران برای نقاط آبگیر شهر

در حال حاضر تمامی نیروهای مسئول در زمینه بر طرف کردن چالش های مربوط به بارندگی در حالت آماده باش قرار دارند تا شهروندان با کم ترین مشکل روزهای بارانی را پشت سر بگذارند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، شهردار تهران با اشاره به تداوم بارش‌ها در پایتخت خطاب به معاون‌های خدمات شهری، فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: تمامی نقاط آبگیر شهر به صورت مستمر مورد پایش قرار گیرد و مشکلات موجود را احصا و برطرف کنید.

پیروزحناچی به دنبال تداوم بارش باران در پایتخت صبح امروز برای پایش آخرین وضعیت ترافیک و آب‌گرفتگی معابر در مرکز کنترل ترافیک تهران حاضر شد.

وی در جلسه ای که با حضور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی و شهریار افندی زاده قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مرکز کنترل ترافیک تهران برگزار شد، اظهار کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی، در روزهای اخیر میزان بارندگی در تهران به طور میانگین ۱۶ میلیمتر در ساعت بود که البته این میزان در برخی از مناطق تا ۲۰ میلیمتر هم گزارش شده است.

حناچی تاکید کرد: با این حجم از بارندگی به طور قطع شهر در شرایط عادی قرار ندارد و بر این اساس باید تا حد امکان تمامی موانع برای تردد آسان شهروندان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات موجود در حوزه تردد و آب گرفتگی در سطح معابر به زیرساخت های شهر تهران و مشکلات فنی و عمرانی که از گذشته وجود داشته برمی گردد، اضافه کرد: در حال حاضر تمامی نیروهای مسئول در زمینه بر طرف کردن چالش های مربوط به بارندگی در حالت آماده باش قرار دارند تا شهروندان با کم ترین مشکل روزهای بارانی را پشت سر بگذارند.

کل شهر به‌لحظه رصد می‌شود

رئیس سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در این بازدید با اشاره به شدت بارش باران در برخی مناطق پایتخت از آماده‌باش کامل حوزه حمل‌ونقل و ناوگان عمومی شهر برای خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.
یوسف حجت از تقویت ناوگان تاکسی و اتوبوس در سطح مناطق ۲۲ گانه و استقرار عوامل نظارتی به‌منظور بررسی وضعیت خطوط تاکسیرانی خبر داد و گفت: از ساعت ۶ صبح امروز، خطوط تاکسی شهر تهران از طریق مرکز نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی رصد شده و در مناطقی که ازدحام مسافر رویت شده با اعزام ناوگان تقویتی «ون» از سایر خطوط، رفع ازدحام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در خطوطی مانند رسالت – ونک که ازدحام مسافر داشتیم، با هماهنگی شرکت واحد اتوبوس‌رانی ۴ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران اعزام شده است.

حجت از استقرار تیمی متشکل از مدیران خدمات شهری و حمل‌ونقل و ترافیک در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران خبر داد و گفت: کل شهر به‌لحظه رصد می‌شود تا در صورت بروز مشکل نسبت به مرتفع کردن آن دستورات لازم صادر شود.

دیدگاه تان را بنویسید