جی پلاس

احتمال تغییرات در کادرفنی تیم ملی ایران/ مربی دروازه بان ها قطع همکاری می کند؟

به دلیل مشکل اداری، احتمال قطع همکاری اسپینوسی، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی با ویلموتس وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کادر فنی تیم ملی ایران برای اردوی اخیر دستخوش تغییراتی شد. بر این اساس "لورن اسپینوسی" مربی دروازه‌بان‌های فرانسوی تیم ملی غیبت داشت و جای او را محمد حبیبی، مربی دروازه‌بان‌های تیم امید گرفت. کمتر کسی به این جابه جایی پرداخت و آن را مورد بررسی قرار داد. "گویل لورن اسپینوسی" که حدود 30 سال به عنوان بازیکن و مربی با باشگاه مارسی فرانسه همکاری کرده، دچار مشکلات اداری شده و به همین دلیل در اردوی قبلی تیم ملی برای بازی با کامبوج و بحرین غیبت داشت.

اسپینوسی به همین دلیل شاید نتواند به همکاری‌اش با تیم ملی ایران ادامه بدهد. او مشغول رتق و فتق امور است و فدراسیون فوتبال هم پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند تا این مشکل برطرف شود. احتمال قطع همکاری اسپینوسی با فدراسیون فوتبال وجود دارد اما همه چیز دوشنبه مشخص می‌شود. قرار است اسپینوسی از طریق ایمیل اعلام کند که آیا می‌تواند به همکاری‌اش با تیم ملی ایران ادامه بدهد یا نه؟

image_600_400

جانشین اسپینوسی در تیم ملی، محمد حبیبی است. مربی دروازه‌بان‌هایی که هم باشخصیت است و هم باتجربه. او سال‌ها در ملوان درون دروازه ایستاده و مدت‌ها هم مربی دروازه‌بان‌های این تیم بود. حبیبی مدرس رسمی دروازه‌بانی در ای‌اف‌سی است و کلاس‌های مختلفی را در این زمینه برگزار می‌کند. او بعد از حضور در تیم بانوان، به تیم جوانان و سپس امید رفت و حالا هم حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان را تجربه کرده است. گفته می‌شود ویلموتس از عملکرد حبیبی راضی است و اگر اسپینوسی مجبور به قطع همکاری با تیم ملی شود، جانشین او روی نیمکت خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید