آمار درخشان قوچان‌نژاد: هر ۶۸ دقیقه یک گل

گوچی سایه به سایه مهاجم سابق رئال مادرید

رضا قوچان‌نژاد در 5 بازی 5 گل برای زووله زده و آمار درخشانی به نام خود ثبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، رضا قوچان‌نژاد بعد از سپری کردن یکی دو فصل ناموفق دوباره به هلند برگشت تا فوتبال خود را در زووله پیگیری کند. گوچی که مورد توجه چند باشگاه ایرانی نیز قرار داشت ترجیح داد به هلند برگردد و در اردی‌ویژه توانایی‌های خود را نشان بدهد. قوچان نژاد حدود یک ماه است که به عضویت زووله در آمده و برای این تیم به میدان رفته. حاصل تلاش گوچی در این دوره کوتاه، به ثمر رساندن 5 گل در 5 بازی است. آماری جالب برای مهاجمی که خیلی‌ها می‌گفتند تمام شده و آن صلابت گذشته را ندارد.

قوچان‌نژاد ابتدا دروازه والوژیک را در نخستین بازی گشود. البته نه یک بار بلکه چهار بار و هواداران زووله را به ادامه فصل امیدوار کرد. گوچی بعد از این پوکر که رکوردهایی را نیز به نام او ثبت کرد و عنوان بهترین بازیکن هفته را به مهاجم ایرانی اختصاص داد، در سه بازی موفق به گلزنی نشد. ابتدا برابر خرونینخن، سپس پی‌اس‌وی آیندهوون و بعد تیم سابقش هیرنفین.

Reza-Ghoochannejhad

گوچی بعد از سه هفته طلسم، ابتدای همین هفته دروازه دن‌هاگ را باز کرد تا نشان بدهد عدم گلزنی‌اش اتفاقی بوده. او در روزی که زووله حریف خود را با نتیجه 3 بر یک شکست داد، یکی از گل‌ها را زد تا در جدول بهترین گلزن‌های لیگ هلند نیز موقعیتی خوب به‌دست بیاورد. قوچان‌نژاد در 5 بازی 5 گل برای زووله زده، یعنی به ازای هر بازی یک گل که آمار مناسبی برای او محسوب می‌شود. همچنین مهاجم سابق تیم ملی 339 دقیقه در ترکیب زووله به میدان رفته، یعنی به ازای هر 68 دقیقه یک گل زده که آمار درخشانی به‌شمار می‌رود.

در جول بهترین گلزن‌های لیگ هلند، مالن جوان از پی‌اس‌وی آیندهوون در صدر قرار دارد و بعد از او 5 بازیکن 6 گله حضور دارند. بعد از این‌ها نوبت می‌رسد به 7 بازیکن 5 گله که رضا قوچان‌نژاد یکی از آن‌هاست و هونته‌لار پرآوازه و هلندی – مهاجم سابق رئال مادرید و فعلی آژاکس – در کنار گوچی حضور دارد. مهاجم 32 ساله‌ای که دیرتر از سایر مهاجمان به ترکیب تیمش اضافه شده و از تمام آن‌ها دقایق کمتری در زمین بوده اما آمار فوق‌العاده‌ای را به نام خود ثبت کرده است.

15691300089191

زووله با درخشش مهاجم ایرانی خود از 10 بازی 10 امتیاز کسب کرده و در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید