گزارش جی پلاس

کابوس مهدوی کیا این بار به سراغ گوچی رفت!

رضا قوچان‌نژاد در آپوئل به یک سکونشین تبدیل شده و فرصت بازی به‌دست نمی‌آورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، رضا قوچان‌نژاد بعد از نیم فصل بازی در ملبورن‌سیتی، دوباره و بر اساس قراردادی که با آپوئل داشت به قبرس برگشته تا برای این تیم به میدان برود. گوچی اما در بازگشت هرگز به بازی گرفته نشده و توسط مربیان آپوئل مورد توجه قرار نگرفته است. مهاجمی که زمانی بهترین تمام‌کننده فوتبال ایران محسوب می‌شود و گل‌های فراوانی نیز به ثمر می‌رساند اما حالا پا به دوران افول گذاشته و یکی دو فصلی است که با آن مهاجم آماده فاصله گرفته است.

آپوئل این فصل را با حضور در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا آغاز کرده اما حتی یک بار هم نام رضا قوچان‌نژاد در لیست 18 نفره این تیم قرار نگرفت. در بازی مقابل سوتجسکای بوسنی و بازی رفت برابر قره‌باغ آذربایجان، ترامزانی که رابطه خوبی هم با قوچان‌نژاد نداشت هدایت آپوئل را در اختیار داشت و طبق پیش‌بینی هرگز از مهاجم ایرانی تیمش استفاده نکرد. برای بازی برگشت برابر قره‌باغ اما توماس دال آلمانی جانشین ترامزانی شد و این جابجایی گوچی را برای حضور در ترکیب آپوئل امیدوار کرد.

رضا قوچان نژاد

دال در دو بازی مقابل قره‌باغ و آژاکس روی نیمکت آپوئل نشسته اما باز هم خبری از نام رضا قوچان‌نزاد در لیست این تیم نبود. گوچی حتی به نیمکت آپوئل هم راه پیدا نمی‌کند و این مسئله شاید در نهایت منجر به جدایی این مهاجم از تیم قبرسی شود.

به گزارش جی پلاس؛ نکته جالب درباره توماس دال، خاطرات تلخ ایرانی‌ها از اوست! مربی سابق هامبورگ که با مهدی مهدوی‌کیا مشکل داشت و به همین دلیل یکی از بهترین‌ پاسورهای بوندس‌لیگا را روی نیمکت می‌نشاند تا از بازیکنان دیگر استفاده کند. حالا همین کابوس را رضا قوچان‌نژاد تجربه می‌کند. مهاجمی که در تمرینات باانگیزه است اما هرگز توسط دال مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید