تردد یک میلیون و ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه در مهران

استاندار ایلام از تردد یک میلیون و ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه در مهران از اول ماه صفرتاکنون خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قاسم سلیمانی دشتکی امروز صبح در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: همدلی و هم افزایی و هماهنگی بین همه نیروهای نظام در استان در بحث اربعین بسیار خوب بود، حتی نیروهای ملی که از مرکز اعزام شده بودند همراهی و هم افزایی با ستاد اربعین داشتند.

وی افزود: زیرساخت های خوب و قوی در استان برای مسیر زائران در نظر گرفته شد، به خصوص جداسازی پایانه ها که یک گره کور ترافیکی سختی در سال قبل بود، ولی امسال ترافیک روان و بدون تنش را به وجود آورد و سوم این که خدمات رسانی بسیار خوبی موکب ها و نهادها و بنیادها و مردم عواملی بودند که باعث شد جمعیت روان شود.

وی بیان داشت:امروز تا ساعت ۷ صبح نزدیک به بیش از ۷۰ هزار نفر ورودی داشتیم،  جمع تردد در ماه صفر از مرز مهران ورودی و خروجی بدون خارجی حدود سه میلیون و ۱۵۰ هزار نفر تا به این لحظه است.

استاندار ایلام افزود: نکته دیگر این که تعداد زیادی از زائران حدود ۶۰ درصد با خودروهای شخصی خود به این سفر آمده بودند و بیش از ۵۰۰ هزار وسیله نقلیه وارد مهران شد، اگر ورود و خروج این وسایل نقلیه را حساب کنیم بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تردد با وسیله نقلیه شخصی داشتیم.

وی گفت: در پایانه مهران موکب های زیادی برای پذیرایی، توزیع آب و غذاّ استراحت و نماز زائران برپا شد است.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد:  در پایانه برکت نیز علاوه بر اسکانی که از قبل تعیین شده، نزدیک به سه هزار مترمربع امکانات استراحت و موکت وچادر جهت استراحت زائرین زده شده است.

وی گفت: همچنین با همکاری هلال احمر و پلیس راهنمایی و رانندگی در مسیرها چادر و امکانات برپا شده است که در مسیر رانندگان بتوانند استراحت کافی داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید