تشبیه جالب نیمار درباره رابطه اش با هواداران پاری سن ژرمن

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن رابطه خود با هواداران پاری‌سن‌ژرمن را به رابطه زن و شوهری تشبیه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در حالی شب گذشته (شنبه) در هفته هشتم لوشامپیونه فرانسه در خانه بوردو به برتری یک بر صفر دست یافت که نیمار برای سومین بار در چهار بازی اخیر این تیم در این رقابت‌ها، گل برتری و سه امتیاری PSG را به ثمر رساند.

نیمار که از زمان بازگشتش به ترکیب پاری‌سن‌ژرمن پس از منتفی شدن بازگشتش به بارسلونا، در چهار بازی لوشامپیونه 3 گل برای این تیم فرانسوی به ثمر رسانده، پس از این بازی درباره تداوم موضعگیری هواداران پاری‌سن‌ژرمن گفت: رابطه من و هواداران مثل رابطه زن و شوهر است، گاهی اوقات شما بحث و جدل می‌کنید و برای مدتی با یگدیگر صحبت نمی‌کنید. با این حال با عشق و محبت در نهایت به رابطه عادی خود بازمی‌گردید. من اینجا هستم تا به پاری‌سن‌ژرمن کمک کنم و زندگی‌ام را در زمین برای تیم خواهم گذاشت.

پیش از این مهاجم برزیلی PSG بعد از بازی با استراسبورگ که گل برتری تیمش را به ثمر رساند، در واکنش به هو شدن از سوی هواداران خودی گفته بود: احساس هواداران را درک می‌کنم و می‌دانم که شرایط برای آنها سخت بوده است، اما من حالا بازیکن پاری‌سن‌ژرمن هستم.

وی در مواجهه با این پرسش که «پیامی برای هواداران داری؟»، تأکید کرده بود: پیام خاصی برای آنها ندارم. من در طول دوران حرفه‌ای‌ام به هو شدن عادت دارم. از حالا هر بازی برای من حکم بازی خارج از خانه را خواهد داشت. این جای تأسف دارد، اما من هم موضعگیری علیه هواداران ندارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید