اختصاصی جی پلاس

پایان داستان مرد کروات ناموفق با تسویه 15 هزاردلاری/ قرارداد 500 میلیونی فدراسیون با مجیدی

زلاتکو کرانچار بعد از دریافت 15 هزار دلار، با فدراسیون فوتبال تسویه حساب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، زلاتکو کرانچار بعد از پایان همکاری با سپاهان، هدایت تیم ملی امید را بر عهده گرفت و همراه این تیم در مرحله نخست مسابقات مقدماتی المپیک شرکت کرد. نتایج تیم امید آن قدر نا امیدکننده بود که شاگردان کرانچار با تفاضل گل توانستند راهی مرحله نهایی شوند. همین نتایج ضعیف در کنار اختلاف با حمید استیلی باعث شد تا فدراسیون فوتبال زودتر از حد تصور عذر مربی کروات را بخواهد و با او برای قطع همکاری به توافق برسد.

زلاتکو کرانچار هم وقتی شرایط را دید، با فدراسیون فوتبال همکاری کرد تا زودتر بتواند مربیگری‌اش را در تیم جدیدی از سر بگیرد. کرانچار با توجه به قراردادی که با فدراسیون فوتبال و تا پایان المپیک 2020 داشت، می‌توانست با طرح شکایت، تمام پول خود را دریافت کند اما توافق در مذاکره‌ ها سبب شد تا او بخشی از طلب و همچنین متمم‌ های قراردادش را دریافت کند و برای همیشه از ایران برود.

زلاتکو کرانچار

گویا کرانچار راضی شد به جزء روزهایی که در تیم امید کار کرده، یک ماه حقوق اضافه بگیرد و با فدراسیون فوتبال تسویه حساب کند. حقوق او هم 15 هزار دلار در ماه بود که مربی کروات چند روز قبل دریافت کرد تا برای همیشه ماجرای او فدراسیون فوتبال به پایان برسد. گفتنی است قرارداد فرهاد مجیدی که جانشین کرانچار شده، تا پایان مرحله نهایی مقدماتی المپیک و به مبلغ 500 میلیون تومان امضا شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید