بازدید سلطانی فر و صالحی امیری از تمرین تیم ملی هندبال+ تصاویر

وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین تیم ملی هندبال حضور یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین امروز صبح تیم ملی هندبال یک میهمان ویژه داشت. مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در تمرینات تیم ملی در جریان آخرین وضعیت هندبالیست ها قرار گرفتند.

ابتدا رضا صالحی امیری زودتر از وزیر ورزش در سالن هندبال حاضر شد و علیرضا پاکدل و محمدرضا رجبی رئیس و دبیر فدراسیون هندبال به وی خوشامد گفت و دقایقی بعد مسعود سلطانی فر به تمرین آمد که با استقبال رئیس کمیته ملی المپیک روبرو شد.

بعد از گذشت دقایقی پاکدل، گزارشی کوتاه از وضعیت تیم ملی هندبال به وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک ارائه کرد.

حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال هم گزارشی از شرایط تیم ملی داد و از حضور مسئولان تشکر کرد.

کرمیان، به نمایندگی از بازیکنان گفت: در سال‌های اخیر نوسان مدیریتی داشتیم و اسپانسرها تمایلی به حضور در هندبال ندارند. امیدوارم نگاه ویژه ای به هندبال شود چون چیزی کمتر از والیبال و بسکتبال نداریم.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بعد از شنیدن صحبت های سرمربی و بازیکنان در جمع هندبالیست ها گفت: می توانیم پای خود را فراتر از آسیا بگذاریم. حضور حدود ۱۰ لژیونر در لیگ های اروپایی نشان از توانایی بالای بازیکنان دارد.
وی افزود: گلایه از تغییرات مدیریتی درست است و هرجا نتیجه گرفتیم، حاصل ثبات مدیریت بوده است. به اتفاق کمیته ملی المپیک دوران رشد هندبال را دنبال می کنیم تا سطح هندبال به حایی برسد که حرف اول را در آسیا بزند. کشورهای عربی همسایه سرمایه‌گذاری زیادی کرده اند و دنبال افتخارآفرینی هستند، اما ما نیازی به بازیکنان خارجی نداریم، چون ظرفیت بالایی داریم. فدراسیون در استعدادیابی و‌ توجه به رده های پایه باید برنامه ریزی دقیق داشته باشد.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: درمورد مسابقات انتخابی المپیک هم باید بگویم باور دارم که هرگاه جوانان ایرانی اراده کردند تا به هدفی برسند موفق بوده اند. ما با تمام توان کمک می کنیم تا شرایط فراهم شود. پاکدل نیروی جوانی است که از دل فدراسیون خارج شده و امیدوارم خیلی زود خبرهای خوبی از هندبال بشنویم.
وی در پایان گفت: گرفتن میزبانی مسابقات جوانان آسیا هم خوب است و توصیه می‌کنم میزبانی‌های بیشتری گرفته شود. هرچند شرایط تحریمی اوضاع را سخت کرده، اما بازهم با تمام توان از ورزشکاران حمایت خواهیم کرد تا برای عزت این کشور تلاش کنید.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جایی که آقای وزیر حضور دارد، من دیگر صحبت نمی کنم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید