رییس کمیته ملی المپیک با نناد لالویچ دیدار کرد

صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک برای دومین بار با نناد لالویچ، رئیس فدراسیون جهانی کشتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه دیدارهای صالحی‌امیری با رؤسای کمیته‌های المپیک کشورهای منطقه آسیا میانه و حساسیت رقابت‌های جهانی کشتی که در شهر نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است و حمایت‌های همه جانبه کمیته ملی المپیک از کشتی، صالحی‌امیری برای دومین بار طی دو روز با نناد لالویچ رئیس فدراسین جهانی کشتی دیدار و گفت‌وگو داشت.

در ابتدای این ملاقات صالحی‌امیری ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس فدراسیون جهانی از کشتی ایران ابراز امیدواری کرد همچنان این حمایت‌ها از سوی فدراسیون جهانی ادامه داشته باشد.

صالحی امیری تصریح کرد: کمیته ملی المپیک ایران  حمایت همه جانبه‌ای از فدراسیون کشتی خود داشته و امیدواریم با توجه به حضور شما در رأس فدراسیون جهانی این حمایت‌ها از سوی فدراسیون جهانی نیز همچون گذشته ادامه داشته باشد، چرا که به خوبی به جایگاه کشتی در میان مردم و مسئولان ما واقفید.

رئیس فدراسیون جهانی ضمن آرزوی موفقیت برای کشتی کشورمان ابراز امیدورای کرد ایران بتواند سهمیه‌های خوبی برای بازی‌های المپیک پیش‌رو بگیرد و همچون گذشته حمایت‌های ما از کشتی ایران ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در حاشیه این اجلاس صالحی امیری دیدارهای سازنده‌ای با شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا مهمان ویژه اجلاس کمیته‌های المپیک آسیای میانه، دیدار با نناد لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی کشتی و دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان که برای رقابت‌های جهانی کشتی در شهر نور سلطان حضور داشتند و همچنین نشست‌هایی با رؤسای کمیته‌های المپیک قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان و دبیر کل کمیته ملی المپیک ترکمنستان داشت.

دکتر صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در سومین اجلاس کمیته‌های  ملی المپیک کشورهای آسیای میانه حضور داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید