کشف ۳۸۳ کیلوگرم موادمخدر در فرودگاه های کشور

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور، میزان کشفیات مواد مخدر در ۴ ماهه نخست سال ۹۸ در فرودگاه‌های کشور را ۳۸۳ کیلوگرم اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سردار حسن مهری، در تشریح عملکرد پلیس فرودگاه در ۴ ماهه نخست سال جاری، با اشاره به میزان کشفیات کالا و ارز قاچاق در فرودگاه‌های سراسر کشور اظهار داشت: در حوزه کشف کالای قاچاق اقدامات مؤثری انجام گرفته است که ارزش ریالی این کشفیات تاکنون، به گفته کارشناسان مربوطه مبلغ ۴۲۲ میلیارد ریال می‌باشد که در این رابطه ۹ نفر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی ادامه داد: با طرح‌ریزی و انجام اقدامات پیشگیرانه و همچنین کنترل و نظارت بیشتر مرزهای هوایی کشور و برگزاری چندین طرح مبارزه مشترک بین فرودگاهی در حوزه قاچاق، موفق به کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی کالا و ارز قاچاق شده‌ایم.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در خصوص کشف سرقت و اموال مسروقه در سال جاری بیان کرد: تاکنون ۵۸ فقره سرقت به وقوع پیوسته که ۳۷ فقره کشف و ۵۰ متهم در این خصوص دستگیر شدند.

مهری افزود: در رابطه با ۹ فقره جعل و کلاهبرداری به وقوع پیوسته همگی کشف و ۹ نفر دستگیر شده و در استعلام صورت گرفته توسط مأموران آگاهی در حوزه فرودگاه ۱۷۱۶ خودرو دارای دستور توقیف از سوی مراجع قضائی در پارکینگ‌های فرودگاهی توقیف شده اند.

وی یکی از کلیدی‌ترین وظایف پلیس فرودگاه‌های کشور را خدمت رسانی هرساله به زائران بیت الله الحرام عنوان کرد و افزود: در سال جاری نشست‌های خوبی برای هماهنگی هرچه بیشتر با مدیران فرودگاهی در حوزه حج تمتع برگزار کرده‌ایم تا بازهم با پایان عملیات بازگشت حجاج به کشور، شاهد رضایت زوار گرامی از عملکردمان باشیم.

مهری، میزان کشفیات مواد مخدر در ۴ ماهه نخست سال ۹۸ را در سراسر فرودگاه‌های کشور ۳۸۳ کیلوگرم اعلام داشت و افزود: با چهره زنی و دقت عمل مأموران در گیت های بازرسی در این خصوص ۳۱۳۹ متهم دستگیر شده اند.

این مقام انتظامی در تشریح اقدامات پلیس فرودگاه در سایر حوزه‌ها اظهار داشت: در ۴ ماهه اول سال جاری ۵۱۷ مورد کلاس آگاه سازی در خصوص جرایم مهمه با دعوت از اساتید مجرب و ۲۶ مورد صحت عمل کارکنان از قبیل رد رشوه و استرداد اموال داشته‌ایم.

وی ضمن دعوت از همه ارگان‌ها و ادارات دولتی حاضر در فرودگاه‌های کشور به همکاری با عوامل پلیس فرودگاه اظهار امیدواری کرد با تعامل دو سویه شاهد توفیقات روز افزون این پلیس در صنعت هوایی کشور باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید