بازدید سرخابی‌ها از تمرین شاگردان مجیدی

تمرینات تیم ملی امید در راه مقدماتی المپیک توکیو پیگیری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دومین جلسه تمرین تیم ملی امید در راه آماده سازی المپیک ۲۰۲۰ زیر نظر فرهاد مجیدی و با حضور حمید استیلی و مرتضی محصص، عضو کمیته فنی تیم ملی امید در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

در این تمرین که اصحاب رسانه اجازه حضور ۳۰ دقیقه‌ای در آن را داشتند، بازیکنان ابتدا به صحبت‌های فرهاد مجیدی گوش دادند و سپس مشغول به گرم کردن شدند.

مهدی قائدی بازیکن باشگاه استقلال همراه سایرین تمدید نکرد و تنها به صحبت با رسانه‌ها بسنده کرد. همچنین معراج اسماعیلی دروازه‌بان تیم ملی امید نیز در هنگام گرم کردن مصدوم شد.

در اواسط تمرین شاگردان مجیدی، وریا غفوری و حسین کنعانی به محل تمرین آمدند و از نزدیک شاهد مرور کارهای تاکتیکی شاگردان مجیدی بودند.

جواد پاینده مدیر رسانه‌ای تیم ملی امید درباره شرایط زمین تمرین این تیم اظهار کرد: از ابتدای مرحله مقدماتی که اردوهای تیم ملی آغاز شده، خیلی از مربی‌ها و اعضای سابق تیم ملی اظهار داشتند که امکانات متفاوت بوده است. ما بازی‌های متعدد بین المللی خوبی داشتیم. قبل از مرحله مقدماتی با اردن،‌ عمان و سه بار با سوریه بازی کردیم و یک اردو در قطر داشتیم و امکانات در این مقطع زمانی بی‌سابقه بوده است. در این مرحله می‌توانیم دو بازی خوب با ازبکستان داشته باشیم  که خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

او افزود: باید بدانیم فیفا دی است و رده‌های دیگر ملی در حال حاضر در مرکز ملی فوتبال هستند و از امکانات اینجا استفاده می‌کنند. طبیعی است که در این ترافیک،‌ همه تیم‌ها از همه زمین‌ها نمی‌توانند استفاده کنند. ما در اسفند برای مسابقات مرحله مقدماتی از زمین شماره 2 استفاده می‌کردیم که بهترین زمین کمپ است اما در ترافیک موجود مجبوریم از زمین‌های خارج از کمپ هم استفاده کنیم.

پاینده افزود: ممکن است که بعضی از زمین‌هایی که ما برای تمرین به آنجا مراجعه می‌کنیم کیفیت لازم را نداشته باشند و طبیعتا با این وجود زمین تمرین تغییر می‌کند. همین تیم امید در زمین خیریه عمل و پژوهشگاه تمرین کرده و زمینی که شرایط خوبی را نداشته باشد، قطعا برای اردوی بعد تغییر می‌کند اما این مشکل برای ترافیک اردوهای تیم‌های ملی، اجتناب ناپذیر است و همه تیم‌های ملی در پایان هفته تهران را برای پیگیری بازی‌های خود تهران را ترک می‌کنند. تیم ملی امید که به ازبکستان می‌رود. تیم ملی جوانان هم به اندونزی و تیم ملی بزرگسالان هم به دنبال بازی رسمی خودش است.

 

دیدگاه تان را بنویسید