انتقاد مهدی قائدی از زمین تمرین تیم ملی امید

مهاجم تیم ملی امید گفت:تنها مشکل ما در حال حاضر زمین تمرین است و من امیدوارم یک زمین تمرین در حد زمین تمرین تیم ملی بزرگسالان به تیم امید بدهند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی قائدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی امید درباره اینکه چرا امروز با ملی‌پوشان تمرین نمی‌کند، گفت: من یک آسیب‌دیدگی از بازی گذشته استقلال و فولاد خوزستان داشتم و از ناحیه مچ ضربه خوردم امروز هم پزشکان ترجیح دادند با تیم تمرین نکنم.

وی با اشاره به وضعیت ملی‌پوشان در اردو گفت: همه چیز ما خوب است از هتل گرفته تا امکانات اردویی ولی زمین تمرین خوبی نداریم ، اگر یک زمین خوب مثل زمین تمرین تیم ملی بزرگسالان به ما بدهند، خیلی بهتر می‌شود. عضلات بازیکنان همه در این زمین‌ها درگیر است و بعضاً دوقلوی بازیکنان آسیب می‌بیند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص زمین تمرین با مسئولان تیم ملی صحبت نکرده‌اند، گفت: ما صحبت‌هایمان را منتقل کرده‌ایم ولی گفته‌اند آن زمین فقط برای تیم ملی بزرگسالان است، یک زمین  دیگر هم متعلق به صدا و سیما بود و ما در آن تمرین می‌کردیم اما واقعاً افتضاح بود و اصلاً نمی‌توانستیم در آن زمین کار کنیم و تمرین در چنین زمین‌هایی اصلاً برای ما که می‌خواهیم به المپیک برویم خوب نیست.

قائدی در خصوص توپ‌هایی که تیم ملی امید با آنها تمرین می‌کند، گفت: این توپ‌ها که خوب است اما توپ‌های لیگ برتر افتضاح است و همه در مورد آن اعتراض کرده‌اند، امیدوارم این توپ‌ها را عوض کنند چون سنگین است.

دیدگاه تان را بنویسید