جی پلاس

مدافع ایرانی نزدیک تر از همیشه به ترکیب اصلی هال سیتی

رایان تفضلی بیشتر از همیشه به ترکیب هال‌سیتی نزدیک شده و بعید نیست در بازی بعد به جمع 11 بازیکن ثابت اضافه شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، "رایان تفضلی" رفته رفته به ترکیب هال‌سیتی می‌رسد تا برای این تیم در چمپیونشیپ بازی کند. گرنت، سرمربی هال‌سیتی که سابقه مربی گری در پتربورو را دارد و به خوبی با سبک بازی تفضلی آشناست، او را برای بازی در هال‌سیتی جذب کرد اما حالا که 5 بازی از فصل 2020-2019 چمپیونشیپ گذشته فعلا از مدافع ایرانی در ترکیب اصلی استفاده نکرده اما در دو بازی او را به عنوان جانشین زمین فرستاده است.

imago41493198s

هال‌سیتی در آخرین بازی خود در خانه و مقابل بریستول‌سیتی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. گرنت باز هم از زوج بورکی- دی‌وایس استفاده کرد اما وقتی دید دی‌وایس نمی‌تواند انتظارها را برآورده کند، در دقیقه 76 تفضلی را جانشین او کرد.

بعد از بازی هفته نخست برابر سوانسی‌سیتی، برای دومین بار بود که تفضلی جای دی‌وایس را گرفت. با توجه به آماده نبودن مدافع هلندی و همچنین گل‌بخودی بورکی- دیگر مدافع هال‌سیتی- این احتمال وجود دارد که گرنت به مدافع ایرانی خود اطمینان کند و از بازی بعد او را در ترکیب اصلی قرار بدهد.

هال‌سیتی در پایان هفته پنجم با کسب 4 امتیاز از 5 بازی در رده بیستم جدول قرار گرفته و رایان تفضلی هم در این مدت، فقط 49 دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفته است.

دیدگاه تان را بنویسید