گزارش جی پلاس/ شکست در کارنامه تفضلی و هال‌سیتی

مدافع ایرانی و نخستین تجربه بازی در چمپیونشیپ

رایان تفضلی در نخستین بازی هال‌سیتی در چمپیونشیپ فرصت بازی به‌دست آورد و 35 دقیقه در زمین حضور داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بعد از جدایی کریم‌ انصاری‌فرد از ناتینگهام‌فارست و سعید عزت‌اللهی از ردینگ، فوتبال ایران نماینده‌ای در چمپیونشیپ نداشت اما انتقال رایان تفضلی به هال‌سیتی باعث شد تا لیگ دوم انگلیس را با وسواس بیشتری دنبال کنیم.

تفضلی که با نظر گرنت مک‌کان پیراهن هال‌سیتی را پوشید، در هفته نخست چمپیونشیپ در فصل 2020-2019 ابتدا روی نیمکت ذخیره‌ها نشست اما در اواسط نیمه دوم فرصت حضور در زمین را پیدا کرد.

0_FIL-HULL-LINCOLN-RED-IMPS-69

هال‌سیتی برای برگزاری دیدار هفته اول به ورزشگاه لیبرتی رفت تا مقابل میزبان خود سوانسی به میدان برود. ابتدا گروسیسکی برای هال‌سیتی گل زد اما باستون و فان‌در هورن توانستند ظرف 4 دقیقه این دو گل خورده را جبران کنند. رایان تفضلی هم در شرایطی که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود سوانسی دنبال می‌شد، در دقیقه 55 جانشین دی‌وایس هلندی شد تا نخستین حضور خود را در چمپیونشیپ تجربه کند.

0_JS187493155

تفضلی بعد از 3 فصل بازی در پتربورو و تجربه فعالیت زیر نظر گرنت مک‌کان- سرمربی سابق پتربورو و فعلی هال‌سیتی- امیدوار است بتواند فرصت عرض‌اندام بیشتری به‌دست بیاورد و با پیراهن شماره 3 به ترکیب اصلی تیمش برسد. اتفاقی که با توجه به آسیب‌دیدگی دی‌وایس و نمره خوب 7/1 که تفضلی کسب کرد چندان بعید نیست. هال‌سیتی در هفته دوم چمپیونشیپ در ورزشگاه کیکوم میزبان ردینگ خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید