گزارش جی پلاس/ تقابل ایرانی‌ها را مهاجم امی‌ین برد

دوئل قدوس- تفضلی را سامان برد/ مهاجم ایرانی، ستاره نبرد با هال سیتی

نبرد سامان قدوس و رایان تفضلی به سود مهاجم ایرانی امی‌ین به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم‌های اروپایی بعد از جذب بازیکنان جدید و تقویت در پست‌های مورد نظر، این روزها بازی‌های تدارکاتی خود را برگزار می‌کنند. امی‌ین از فرانسه و هال‌سیتی از انگلیس در دیداری تدارکاتی که به میزبانی باشگاه انگلیسی برگزار شد به مصاف هم رفتند که امی‌ین موفق شد حریف خود را با دو گل شکست بدهد. سامان قدوس در این بازی درخشید و یک گل زد و یک پاس گل داد تا ستاره زمین لقب بگیرد.

نکته جالب این بازی تقابل دو بازیکنی ایرانی بود. سامان قدوس از امی‌ین و رایان تفضلی از هال‌سیتی. تفضلی که بعد از سه فصل بازی در پتربورو به تازگی پیراهن هال‌سیتی را پوشیده تا در چمپیونشیپ بازی کند، در لحظات پایانی به ترکیب تیمش اضافه شد. درست زمانی که قدوس گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

EAQcVDCWsAgc8aE

آمار بازی هم به سود امی‌ین بود. این تیم 59 درصد توپ را در اختیار داشت و هال‌سیتی 41 درصد. امی‌ین 5 شوت به چارچوب زد که سهم هال‌سیتی 3 شوت بود ودر نهایت برتری 2 بر صفر در خانه حریف که نشان داد قدوس و یارانش در شرایط مناسبی قرار دارند.

به گزارش جی پلاس؛ هال‌سیتی آماده می‌شود تا چمپیونشیپ را با قدرت آغاز کند و به لیگ برتر صعود کند و امی‌ین هم تلاش می‌کند تا با تیمی آماده که سامان قدوس یکی از بازیکنانش است، لوشامپیونا را با پیروزی‌های متوالی استارت بزند تا دیگر مثل فصل قبل خطر سقوط را احساس نکند.

دیدگاه تان را بنویسید