گزارش جی پلاس/ شریفی با پیراهن شماره ۷۰، دو گل زد

درخشش مهاجم مازاد پرسپولیس در آذربایجان

مهدی شریفی در نخستین بازی خود برای سومقاییت در لیگ آذربایجان درخشید و دو گل به ثمر رساند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، بعد از یک فصل حضور در پرسپولیس که توفیقی برای مهاجم سابق سپاهان، تراکتورسازی و تیم ملی نداشت، مهدی شریفی در لیست مازاد گابریل کالدرون قرار گرفت و وقتی پیشنهاد خوبی از تیم‌های ایرانی دریافت نکرد به ناچار راهی لیگ آذربایجان شد تا پیراهن باشگاه سومقاییت را بپوشد. تیمی متوسط در لیگ همسایه که پیمان بابایی، مهاجم سابق تراکتورسازی و ماشین‌سازی را در اختیار داشت.

شریفی یکی دو هفته قبل و بعد از انجام تست‌های پزشکی به طور رسمی پیراهن سومقاییت را پوشید تا در هفته نخست لیگ آذربایجان برای این تیم به میدان برود. حریف سومقاییت، کابالا بود؛ تیمی قدرتمند که طی سال‌های اخیر پیشرفت بسیاری کرده و در زمره تیم‌های مدعی قرار گرفته. مهدی شریفی و پیمان بابایی زوج خط حمله سومقاییت را در این بازی تشکیل دادند و روز موفقی را پشت سر گذاشتند.

66497570_1382850561853546_5439125864187199853_n

مهدی شریفی در نخستین حضور خود توانست بدرخشد و 2 گل برای سومقاییت به ثمر برساند. اولی با ضربه سر و دومی قطع توپی که بابایی از سمت راست برایش ارسال کرده بود. این بازی را سومقاییت با نتیجه 2 بر صفر برد و در هفته نخست گامی محکم برداشت. شریفی و بابایی نیز به ترتیب با پیراهن‌های شماره 70 و 8 برای سومقاییت بازی کردند و درخشیدند تا آیخان عباس‌اف، سرمربی تیم‌شن را راضی نگه دارند. سومقاییت در هفته دوم میزبان سابیل خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید