حضور بازیکنان استقلال در کنسرت خواننده اکوادوری

حضور بازیکنان تیم فوتبال استقلال در کنسرت سه‌شنبه لئو روخاس که در تالار وزارت کشور برگزار شد، از اتفاقات جالب این رویداد هنری بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کنسرت لئو روخاس، نوازنده نام آشنای قطعه «چوپان تنها» شامگاه سه شنبه ۲۲ مرداد با حضور علاقه‌مندان در سالن وزارت کشور برگزار شد.

روخاس پس از اجرای قطعاتی برای حضار، با زبان انگلیسی خطاب به مخاطبنش گفت: «اجرا در ایران برای من از همان ابتدا هیجان‌انگیز بود. کشوری با تاریخ چندین هزار ساله و مردمانی اهل موسیقی و ادبیات. دوست دارم در این کنسرت علاوه بر چشم‌ها و گوش‌هایتان که نقشی مهم در سالن دارند، قلب‌هایتان هم حضوری مهم داشته باشند. من از سرزمین‌های دور برای شما آواهایی را به هدیه آورده‌ام که برای درک آنها باید قلب‌های شما در سالن حضوری تپنده داشته باشند.»

روخاس پیش از اجرای دو قطعه مشهور خود «چویان تنها» و «قلب گرگ»، بخش کوتاهی از این آثار با به صورت انفرادی اجرا کرد.

این هنرمند در بخش انتهایی کنسرتش قطعات مشهور خوانندگان مطرح پاپ جهان را اجرا کرد، او همچنین با گفتن این جمله که «حالا دیگر وقت شادی و خوشحالی است»، قطعات ریتمیک و شاد خود را به سبک جدید اجرا کرد و در نهایت با اصرار حضار دو قطعه دیگرش را تکرار کرد.

از اتفاقات جالب این کنسرت حضور بازیکنان تیم استقلال از جمله مهدی قائدی، ستار همدانی، فرشید باقری و میلاد زکی پور در این مراسم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید