فرمانده جدید استقلال کیست؟

نگاهی به نحوه یارگیری تیم استقلال نشان می‌دهد در این فصل رقابتی تنگاتنگ بین سه هافبک این تیم در میانه زمین جریان خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال استقلال در حالی به استقبال فصل جدید می رود که ترکیب این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات نسبتا زیادی دارد. یکی از مناطق این تیم که نسبت به فصل گذشته دستخوش تحول می شود، خط میانی  است.

استراماچونی در حالی تیمش را آماده فصل نوزدهم می‌کند که مسعود ریگی هافبک میانی و جدید این تیم از اولین روز در تمرینات تیمش حضوری فعال داشت و گفته می شود وی یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال در تمرینات است.

فرشید باقری و علی کریمی دو هافبک میانی این تیم که فصل گذشته هم حضوری موثر در این تیم داشتند، پس از تمدید قرارداد با تاخیر به تمرینات اضافه شدند.

مثلث ریگی، باقری و کریمی می تواند خیال هر تیم مدعی را بابت داشتن یک کمربند میانی قابل اعتماد راحت کند و حالا استراماچونی با خیالی آسوده از خط میانی اش به دیگر مناطق زمین فکر می‌کند.

در فصل نوزدهم این سه بازیکن رقابتی تنگاتنگ خواهند داشت و دغدغه شیرین استراماچونی می تواند انتخاب بهترین نفر از بین آنها باشد. بهترین نفری که شاید بتواند فرمانده جدید آبی ها در فصل جدید باشد.

تنها آغاز فصل نوزدهم و ورود به مسابقات مشخص می‌کند بهترین نفر برای قرار گرفتن در مرکز خط میانی استقلال کدام بازیکن است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید