هافبک استقلال: استراماچونی نیاز به تعریف ندارد

هافبک باشگاه استقلال می‌گوید این تیم همیشه برای قهرمان شدن در لیگ‌ برتر شرکت می‌کند و غیر از این نمی‌توان حالت دیگری را در نظر گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرشید باقری هافبک باشگاه استقلال درباره شرایط فردی خودش بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اظهار کرد: بعد از مصدومیتی که برای من پیش آمد، به بهبودی خوبی رسیده‌ام و الان مشکل خاصی ندارم و از نظر بدنی بعد از مصدومیت با سامان اسکندری تمرینات اختصاصی خودم را انجام دادم و وضعیت جسمی خودم را در حالت ایده‌الی نگه داشتم. در این چند روزی که به تیم اضافه شدم، تمرینات بسیار خوبی داشتیم و با یک کادر فنی و کادر بدنسازی حرفه‌ای آمادگی خود را برای مسابقات لیگ برتر به دست می‌آوریم.

او درباره حضور آندره‌آ استراماچونی به عنوان سرمربی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:‌ فکر می‌کنم کسی که در سالیان اخیر در اینتر مربی‌گری کرده است،‌ احتیاجی به تعریف و تمجید  ندارد و نیازی نیست درباره او نظر داده شود. او یک آدم حرفه‌ای است و همه چیز روی نظم درستی و به روز در تیم پیش می‌رود. تیم تمرینات خوبی پشت سر گذاشته و من نظم و برنامه‌ریزی دقیق را در تمرینات احساس کردم و این نظم می‌تواند باعث می‌شود تا اتفاقات مثبتی در استقلال رخ دهد.

هافبک باشگاه استقلال درباره قرعه‌کشی لیگ برتر و مشخص شدن حریفان استقلال و همچنین دشوار بودن حریف‌های پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی اظهار کرد:‌ درباره قرعه‌های لیگ از الان نمی‌توان اظهار نظر کرد باید چند هفته بگذرد و آن موقع است قدرت تیم‌ها مشخص می‌شود. از الان نمی‌توان گفت چه تیمی ضعیف و چه تیمی قوی است که بخواهیم درباره آن‌ها صحبت کنیم.

باقری درباره تغییرات  قوانین داوری و همچنین شاخص‌گذاری فدارسیون فوتبال برای تجهیز استادیوم‌های لیگ برتر گفت: در این رابطه به طور دقیق اطلاعاتی ندارم اما قطعا هر گونه سخت‌گیری که موجب شود کیفیت مسابقات لیگ برتر بیشتر شود، به سود ما فوتبالیست‌ها و به نفع فوتبال ایران خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که استقلال در فصل پیش رو می‌تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر تاکید کرد:‌ ما امسال اسکلت تیم را نتوانستیم حفظ کنیم و بزرگ‌ترهایی که می‌توانستند در نتیجه‌گیری تیم به ما کمک کنند، از تیم جدا شدند. اما خدا را شکر بازیکنان خوب و با کیفیتی وارد باشگاه شدند. همه جوان و با انگیزه هستند و تلاش زیادی در تمرین می‌کنند تا بتوانند آمادگی لازم را برای فصل پیش رو مسابقات لیگ برتر به دست آورند.

باقری افزود: ما این تجربه‌ها را از سال گذشته به دست آوردیم که باید اول فصل امتیازات زیادی جمع کنیم و نباید هفته‌های ابتدایی فصل امتیاز از دست بدهیم و با توجه به کادر فنی حرفه‌ای که داریم و با توجه به تجربه‌ای که به دست آوردیم،‌ می‌توانیم قوی‌تر و بهتر کارمان در لیگ برتر آغاز کنیم.

او در پایان گفت: امسال تمرینات استقلال خیلی با برنامه‌تر، منظم‌تر و منظم‌تر نسبت به فصل‌های گذشته آغاز شد و همین موجب می‌شود که ما به شروع فصل خیلی امیدوار باشیم . استقلال همیشه برای قهرمان شدن در لیگ شرکت می‌کند و غیر از این نمی‌توان حالت دیگری را در نظر گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید