بودجه 10 میلیارد تومان شهرداری تهران برای پیاده روی اربعین

معاون شهردار تهران اعلام کرد شهرداری برای هزینه پیاده‌روی اربعین لایحه بودجه ۱۰ میلیارد تومانی را به شورای شهر فرستاده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در دیدار با خبرنگاران اعلام کرد: شهرداری امسال پیشنهاد بودجه ۱۰ میلیارد تومانی برای پیاده روی اربعین دارد که با امضای شهردار به شورای شهر رفته است. امیدواریم شورای شهر در این مورد همکاری لازم را داشته باشد.

یزدانی با اشاره به اینکه در پیاده روی اربعین سال گذشته ۸ میلیارد تومان از طرف شهرداری تهران هزینه شده است، گفت: امسال با تمام مسئولان مرتبط از جمله وزارت کشور، سفیر ایران در بغداد، ستاد بازسازی عتبات عالیات، سرکنسولها و مسئولان جلسه گذاشتیم و قرار شد کل هزینه مکان و پذیرایی با آنها باشد. همچنین شهرداری تهران به عنوان هماهنگ کننده همه شهرداری های کشور با سایر شهرداری ها مرتبط شود که در مراحل مختلف، از همکاری سایر استانها هم استفاده کنیم.

او در ادامه این جلسه گفت: در دولت مصوبه ای وجود دارد که نمره دادن به ساختمانهای دولتی در بخش پسماند با شهرداری است و قرار شده است تمام ادارات دولتی، پسماندهای خود را به صورت تفکیک شده تحویل دهند.

یزدانی گفت: تفکیک بر اساس دو زباله تر و خشک صورت می گیرد و زباله های خشک قابل بازیاف است.

 

دیدگاه تان را بنویسید