رنار: می‌خواهم با عربستان به جام‌جهانی صعود کنم

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عربستان از هدف بزرگ خود با این تیم سخن گفت و تاکید کرد که قصد دارد با این تیم به جام جهانی صعود کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هروه رنار سرمربی سرشناس فرانسوی بعد از ناکامی با تیم ملی فوتبال مراکش در جام ملت های آفریقا از این تیم جدا شد تا هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را برعهده بگیرد.

رنار در نشستی خبری درباره اهداف خود با عربستان گفت: هدف بزرگ من با عربستان رسیدن به جام جهانی 2022 قطر است و برای رسیدن به این هدف بزرگ نهایت تلاشم را به کار خواهم گرفت.

او ادامه داد: من 10 سال سابقه کار کردن در فوتبال آفریقا را دارم. می‌توانم به شما بگویم که حتی بین شمال و جنوب آفریقا هم تفاوت وجود دارد، حال چه برسد به تفاوت فوتبال آفریقا با آسیا. تجربه زیادی به دست آورده‌ام و می‌خواهم آن را در تیم جدیدم به کار بگیرم. مهم‌ترین چیز برای یک مربی جدید این است که خیلی زود خود را با محیط جدید سازگار کند. می‌دانم که فوتبال دوستان عربستانی شور و انگیزه زیادی دارند.

سرمربی فرانسوی عربستان ادامه داد: بازی النصر با الوحده را نگاه خواهم کرد و بعد از آن هم بازی الاهلی و الهلال را از نزدیک می‌بینم. وظیفه بزرگ من این است که استعدادها را شناسایی کنم و یک تیم خوب را راهی میدان کنم.

او گفت: حضور در جام جهانی تجربه بسیار بزرگی است و می‌خواهم بار دیگر آن را تکرار کنم. می‌دانم که وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارم اما آماده هستم و برای رسیدن به هدف خود نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم.

 

دیدگاه تان را بنویسید